ZF 24

Al doilea brand de lux care intră direct pe piaţă. Americanii de la Michael Kors se aşază vizavi de Louis Vuitton la parterul JW Marriott

Hotelul de cinci stele JW Marriott este un magnet pentru brandurile de lux

Hotelul de cinci stele JW Marriott este un magnet pentru brandurile de lux

Autor: Cristina Rosca

02.05.2015, 17:14 4944
Brandul american de lux Michael Kors, care poartă numele designerului său, urmează să deschidă un monobrand în galeria comercială The Grand de la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott unde se mai află unele dintre cele mai importante nume din moda internaţională, în frunte cu Louis Vuitton, Dolce & Gabbana şi Valentino.
 
Americanii vor intra direct pe piaţa locală, fiind al doilea brand de lux care îşi face intrarea prin forţe proprii şi nu printr-un francizat, după Louis Vuitton, venit în România în vara lui 2008, ultimul an de boom economic. Momentan oficialii de la Michael Kors nu au început lucrările de amenajare, însă urmează să demareze proiectul în următoarea perioadă, potrivit informaţiilor ZF. Oficialii galeriei The Grand au confirmat venirea brandului american însă nu au oferit mai multe informaţii.
 
Brandul mai este prezent în regiune în două capitale, în Praga şi Budapesta, în fiecare cu câte două magazine. Cele două, spre deosebire de Bucureşti, au avut avantajul de a fi atras un număr mult mai mare de turişti, în timp ce Capitala abia în ultimii ani a început să intre pe harta turistică a lumii. Potrivit magazinului online al brandului preţurile încep de la câteva sute de euro pentru o cămaşă sau o geantă şi merg până la 10.000-12.000 de euro pentru o fustă sau o rochie din mătase brodată.
 
Magazinul Michael Kors va fi amplasat la intrarea în hotelul JW Marriott, vizavi de Louis Vuitton. Michael Kors se alătură astfel celor doi nou intraţi în galerie, brandul italian Diesel şi românii de la Brainconf, unul dintre cele mai vechi branduri româneşti, cu o istorie de peste şase decenii. Braiconf este de asemenea singurul monobrand românesc din galeria unde îşi fac loc unele dintre cele mai importante branduri de lux din România, respectiv Vionnet, Valentino, Dolce & Gab­bana, Roberto Cavalli, Louis Vuitton sau Escada. În aceeaşi galerie există pe segmentul de modă şi o serie de multibranduri, precum Ro-Land sau Casa Frumoasă. Odată cu venirea Michael Kors, Galeria The Grand este ocupată în proporţie de aproape 100%, pe lângă brandurile de modă făcându-şi loc şi ma­gazine de bijuterii, electronice sau parfumerie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO