ZF 24

Analiză. Topul celor mai vândute branduri de brânzeturi: trei multinaţionale îşi împart cea mai mare felie dintr-o piaţă de 2,5 miliarde de lei anual

Analiză. Topul celor mai vândute branduri de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

26.02.2019, 17:20 1100

Brânzeturile reprezintă, din punctul de vedere al valorii, cel mai important segment din piaţa lactatelor, o industrie unde vânzările trec anual de 5 miliarde de lei.

Hochland, brand deţinut de compania germană cu acelaşi nume, a fost anul trecut cel mai vândut brand din ca­tegoria brânzeturilor, arată datele companiei de cercetare de piaţă Euromonitor, care ia în calcul vânzările în valoare din retail. Astfel, Hochland se menţine liderul pie­ţei de brânzeturi pe o piaţă unde vânzările au fost de peste 2,5 mi­liarde de lei anul trecut.  „Într-un con­text de piaţă com­petitiv, am reuşit să creştem mai mult decât prin­cipalii competitori şi să ne consolidăm po­ziţia de lider în brân­zeturi“, spunea recent Erik Hageleit, director general al Hochland România. Conform datelor companiei, Hochland a avut o cotă de piaţă de peste 22% anul trecut. Compania deţine două fabrici în România, una la Sighişoara, unde produce brânză topită, şi una la Sovata, unde produce şi caşcaval.

Pe locul doi s-a situat anul trecut brandul Delaco, brand deţinut de grupul francez Savencia prin inter­mediul companiei Delaco Distribution. Compania nu deţine o unitate de producţie în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO