ZF 24

​Andrei Brumaru, Carmistin: Media de vârsta a angajaţilor a coborât în ultimii patru ani, mai ales la nivel de management, unde angajaţii au vârste de până la 35 de ani

​Andrei Brumaru, Carmistin: Media de vârsta a...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

31.12.2019, 11:00 941

Andrei Brumaru, director executiv al Carmistin, grup care include peste 20 de com­panii active în producţia de carne de pui, porc, vită, dar şi în agricultură, spune că grupul va încheia anul 2019 cu 2.000 de angajaţi, în creştere cu 30% faţă de anul precedent. 

"Există în cadrul organizaţiei programe pentru fidelizarea şi atragerea forţei de muncă. Credem că cea mai valoroasă resursă pe care noi o avem astăzi la dispoziţie este capitalul uman, iar fără o echipă bine sudată nu ne pu­tem dezvolta şi nu ne putem atinge obiec­tivele“, a spus Andrei Brumaru, care adaugă faptul că grupul investeşte  constant în programe de training,  stagii de practică pentru viitorii absolvenţi, în învăţământ dual şi stagii de ucenicie. 
 
De asemenea, el subliniază că forţa de muncă este o problemă care afectează industria. 

„Lipsa forţei de muncă calificată a devenit deja o problemă care se va acutiza în anii următori.  De asemenea, media de vârsta a angajaţilor a coborât permanent în ultimii patru ani,  mai ales la nivel de management, unde angajaţii au vârste de până la 35 de ani“, a menţionat el. 

Grupul Carmistin cuprinde peste 20 de companii grupate în patru  divizii de producţie - pui, porc, vită şi agricultură. Prin­cipalele companii sunt Avicarvil, Avirom Plus, Avicarvil Farms, Avicarvil Farming, Avicarvil Food & Dis­tri­bution, Porcellino Grasso, Agrikilti, Carmistin Trading, Carmistin Inter­na­tional, Pajo Agriculture, Tracian Beef.

Carmistin este unul din pu­ţinele holdinguri româ­nesti care integrează în pro­por­ţii de 90% lanţul de pro­duc­ţie agrozootehnic, începând de la cultiva­rea cerealelor, producţia de furaj, creşterea animalelor (pui, porc, vită)  până la abatorizare, procesare şi distri­buţie de produse şi prepa­rate din carne (inclusiv în re­ţeaua proprie de retail).

Pentru anul 2019, grupul esti­ma anterior o ci­fră de afaceri de 220 mil. euro, în creş­te­re cu 20-25% faţă de anul pre­cedent. Creşterea este generată  de  in­trarea în producţie a unor unităţi  noi,  atât pe sec­torul de creştere pui, cât şi pe sec­to­rul de creştere a porci­ne­lor. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO