ZF 24

Antreprenori locali. Familia Chiş din Oradea a vândut ciuperci şi fructe de pădure de 4,3 milioane euro în 2019 şi aşteaptă o creştere de 10%. „Dacă până în 2017 vindeam doar 20% din producţie în România, anul trecut am vândut 40%“

Produsele sub brandul Grădina Pădurii sunt prezente şi în retail, în reţele precum Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl sau Cora, dar şi în alte magazine mai mici

Produsele sub brandul Grădina Pădurii sunt prezente şi în retail, în reţele precum Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl sau Cora, dar şi în alte magazine mai mici

Autor: Florentina Niţu

13.02.2020, 16:20 377
Familia Chiş din Oradea, care a pus pe picioare în 2012 brandul Grădina Pădurii, a comercializat în 2019 ciuperci şi fructe de pădure de peste 4,3 milioane de euro, 60% din producţie fiind exportată în ţări precum Austria, Germania, Elveţia, Italia şi Australia.

„Anul 2019 a fost provocator, dar ne aşteptăm ca 2020 să fie un an bun şi de acum să fim doar pe creştere, după doi ani în care am fost pe trend descendent. (…) În 2019 am avut o cifră de afaceri de 4,3 milioane de euro. Anul acesta aşteptăm o creştere de 10%, atât valoric, cât şi cantitativ“, a spus Bogdan Chiş, acţionar în compania Romtransilvan Logistic.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO