Produsele sub brandul Grădina Pădurii sunt prezente şi în retail, în reţele precum Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl sau Cora, dar şi în alte magazine mai mici
Familia Chiş din Oradea, care a pus pe picioare în 2012 brandul Grădina Pădurii, a comercializat în 2019 ciuperci şi fructe de pădure de peste 4,3 milioane de euro, 60% din producţie fiind exportată în ţări precum Austria, Germania, Elveţia, Italia şi Australia.
„Anul 2019 a fost provocator, dar ne aşteptăm ca 2020 să fie un an bun şi de acum să fim doar pe creştere, după doi ani în care am fost pe trend descendent. (…) În 2019 am avut o cifră de afaceri de 4,3 milioane de euro. Anul acesta aşteptăm o creştere de 10%, atât valoric, cât şi cantitativ“, a spus Bogdan Chiş, acţionar în compania Romtransilvan Logistic.