ZF 24

Asociaţia CFA România şi Alpha Bank lansează Buletinul de Educaţie Financiară, un test interactiv prin care elevii îşi pot evalua şi dezvolta cunoştintele financiare

Asociaţia CFA România şi Alpha Bank lansează...

Autor: Roxana Rosu

22.11.2024, 13:09 132

Asociaţia CFA România şi Alpha Bank lansează Buletinul de Educaţie Financiară, un test interactiv dedicat elevilor de gimnaziu pentru a evalua şi dezvolta  abilităţile financiare esenţiale, parte din campania Generaţia Independentă.

Testul contine întrebări accesibile, concepute pentru a explica bugetul personal, importanţa economiilor şi valorile unei cariere responsabile. Buletinul de Educaţie Financiară oferă informaţii esenţiale despre administrarea resurselor şi pune accentul pe deprinderi financiare sănătoase.

Testul se adresează nu doar elevilor, ci şi părinţilor şi profesorilor, oferindu-le o imagine clară asupra nivelului de educaţie financiară al tinerilor.

„Prin Buletinul de Educaţie Financiară, ne dorim să contribuim la formarea unei generaţii informate şi responsabile financiar, oferindu-le tinerilor instrumentele şi cunoştinţele necesare pentru a naviga cu încredere în lumea financiară. Colaborarea cu Alpha Bank ne permite să extindem aceste resurse, având încredere că investiţia în educaţia financiară timpurie este cheia pentru un viitor economic sustenabil.” Florentina Almăjanu, director general Asociaţia CFA România,

Statisticile arată că, în România, aproximativ 52% dintre tinerii din generaţia Z întâmpină dificultăţi în gestionarea banilor, fiind expuşi din ce în ce mai mult la concepte precum „îmbogăţirea rapidă” şi „easy money”.  

Pentru a facilita înţelegerea conceptelor economice, elevii au acces şi la o serie de cinci videoclipuri educaţionale disponibile pe platforma Generaţia Independentă.  

„Este o plăcere să sprijinim tinerii în drumul lor către independenţa financiară. Prin această iniţiativă, dorim să contribuim la construirea unei societăţi stabile financiar, oferind generaţiilor tinere competenţele necesare pentru a-şi gestiona resursele eficient şi responsabil.”, spune Tiberiu Mercurian, Director Direcţia Marketing, Alpha Bank România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels