ZF 24

Cum şi-au adaptat companiile procesele de HR în timp de pandemie: „S-a implementat folosirea semnăturii electronice din primul moment şi s-au redus comunicările pe hârtie. „A fost o perioadă cu volum foarte mare de lucru având în vedere modificările care au avut loc şi măsurile care au fost luate pentru a eficientiza şi chiar pentru a salva unele companii şi locurile de muncă“

Alina Alexe, avocat specializat în dreptul muncii: „Telemunca naşte relaţii de muncă mai flexibile. Poate că salariatul devine mai responsabil faţă de mediul său de lucru, unii o să se concentreze mai bine pe munca lor şi îşi vor eficientiza activitatea“

Alina Alexe, avocat specializat în dreptul muncii: „Telemunca naşte relaţii de muncă mai flexibile. Poate că salariatul devine mai responsabil faţă de mediul său de lucru, unii o să se concentreze mai bine pe munca lor şi îşi vor eficientiza activitatea“

Autor: Ramona Cornea

06.06.2020, 09:12 543

În această perioadă, companiile au fost nevoite să implementeze telemunca într-un timp foarte scurt şi să îşi adapteze procesele de resurse umane şi cele din cadrul legal într-un ritm foarte rapid.

Pentru a-şi adapta procesele de HR la munca de acasă, companiile au folosit metode precum implementarea semnă­turii electronice şi reducerea comunică­rilor pe hârtie.

„Unele companii aveau imple­mentate deja sisteme care per­miteau lucrul din alte locuri, eficient şi în siguranţă. Aici nu s-a pierdut din efi­cienţă şi ne-am adaptat cu uşurinţă. S-a imple­mentat fo­losirea semnă­turii electronice din primul moment şi s-au redus comunicările pe hârtie, şedinţele de lucru s-au ţinut prin mijloace electro­nice de comunicare la distanţă“, a declarat pentru ZF Alina Alexe, avocat specializat în dreptul muncii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO