Segmentul de vending, care acoperă automatele de cafea, snackuri, băuturi şi alte produse „to go“, ar putea înregistra în acest an vânzări de 60 de milioane de lei, ceea ce ar însemna o creştere de 5% faţă de anul trecut şi 13% faţă de anul 2008, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.
„Categoria vending în România este încă subdezvoltată, atât din punctul de vedere al numărului de automate, cât şi al gamei de produse, în timp ce vânzările au ajuns anul trecut la 57 de milioane de lei“, spun analiştii de la Euromonitor.
Segmentul de vending, care acoperă automatele de cafea, snackuri, băuturi şi alte produse „to go“, ar putea înregistra în acest an vânzări de 60 de milioane de lei, ceea ce ar însemna o creştere de 5% faţă de anul trecut şi 13% faţă de anul 2008, arată o analiză a ZF pe baza datelor companiei de cercetare de piaţă Euromonitor.