ZF 24

Bărbaţii vor putea face duş în bere. Carlsberg lansează produse cosmetice făcute din hamei, orz şi drojdie

Bărbaţii vor putea face duş în bere. Carlsberg...

Autor: Greta Bogdan

22.06.2015, 13:40 475

Danezii de la Carlsberg vor să lanseze o gamă de produse de igienă pentru duş, pe care o descriu ca pe “cea mai bună îngrijire pentru bărbaţii din toată lumea”.

Grupul din Copenhaga a creat o marcă de şampon, balsam şi loţiune de corp pentru bărbaţi, care conţin ingredientele produsului original,“berea Carlsberg premium”.

Al patrulea mare producător de bere din lume a anunţat că ideea a venit pe fondul unor studii care subliniază efectele benefice ale vitaminei B şi ale siliciului care se află în orz, hamei şi drojdie- principalele ingrediente din bere, notează Financial Times.

“Noua linie de înfrumuseţare ne oferă şansa de a vorbi despre beneficiile berii asupra sănătăţii, atât timp cât este consumată cu moderaţie”, anunţă producătorul Carlsberg.

Diversificarea gamei de produse a venit ca o supriză şi pentru interni. “Când am auzit prima dată că urmează să realizăm o serie de produse pentru bărbaţi, am crezut că este o glumă”, spune Erik Lund, şeful Carlsberg.

Cu toate astea, unul dintre reprezentanţii brandului a declarat că cercetarea lor a adus la suprafaţă un gol pe piaţa vânzării de produse pentru bărbaţi. Aceştia au descoperit că 67% dintre consumatorii de bere Carlsberg din Marea Britanie îşi doresc să cumpere produse de îngrijire care conţin bere, iar 62% dintre cei care îşi aplică loţiune pe mâini sau braţe, o folosesc pe cea a iubitelor sau a soţiilor.

Spiros Malandrakis, analist la Euromonitor International, a declarant că marile branduri de bere trebuie să vină cu inovaţii pentru a echilibra pierderile cotelor de piaţă.

Consumatorii tineri preferă berea produsă de micii întreprinzători şi băuturile spirtoase, în defavoarea noilor branduri de bere.

Carlsberg s-a confruntat cu o mulţime de probleme, în special în Rusia, unde, scăderea bruscă a vânzărilor de bere a dus la plecarea fostului director executiv, Jørgen Buhl Rasmussen.

Pentru moment, gama de produse este în “ediţia limitată”, disponibilă doar în principalul magazin al grupului din Copenhaga, dar şi online.

Preţul unui set de trei sticle la 250 ml este de 63,84 euro, mult mai ridicat faţă de cel al unei sticle de bere de jumătate de litru, respectiv  2,40 euro.

Carlsberg a anunţat că berea utilizată pentru îngrijirea pielii este uscată la rece pentru a creşte concentraţia de proteine şi minerale. “Credem că gama de produse pentru îngrijire este o modalitate mult mai bună pentru a obţine beneficiile acestor ingrediente. Nu am descuraja pe nimeni care vrea să îşi spele părul în bere”, adaugă Rasmussen.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO