• Leu / EUR4.7791
  • Leu / GBP5.6655
  • Leu / USD4.2931
ZF 24

Benzinăriile devin alternativă pentru cafenele şi supermarketuri: 10% din şoferii care au alimentat în staţii au cumpărat şi mâncare pentru acasă

Benzinăriile devin alternativă pentru cafenele şi supermarketuri: 10% din şoferii care au alimentat în staţii au cumpărat şi mâncare pentru acasă

În 2017, grupul Petrom şi lanţul francez de magazine Auchan anunţau un proiect-pilot prin care urma să fie deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom

Autor: Cristina Rosca

19.06.2019, 13:24 733

Marii benzinari intră pe terenul de joacă al cafenelelor şi supermarketurilor într-o lume unde graniţele dintre industrii devin tot mai difuze. Petrom a încheiat un parteneriat cu Auchan. Rompetrol anunţă că se gândeşte să intre în zona retailului clasic, un alt pariu pe lângă viitoarele staţii de alimentare a maşinilor. Mol şi OMV au intrat puternic pe zona de cafenele cu conceptele Fresh Corner şi Viva.

 

Benzinăriile au devenit în ultimii ani o alternativă atât pentru magazinele de comerţ ali­mentar, precum super­mar­ke­turile şi hipermar­keturile, dar şi un loc unde consumatorii pot cumpăra o cafea şi savura un croissant. Nu doar că benzinarii investesc în aceste concepte, dar ele au şi priză la public, arată cele mai recente studii de piaţă.

Mai exact, în primele trei luni din 2019, circa 10% din şoferii care au alimentat în staţiile din România au cumpărat şi alimente şi băuturi pentru acasă, iar 4% au achiziţionat bunuri nealimentare, altele decât ţigări, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Nielsen citat de jucătorii din comerţ.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - miercuri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7791
Diferență: -0,0063
Ieri: 4.7794
Azi: 4.2931
Diferență: -0,4475
Ieri: 4.3124
Azi: 5.6655
Diferență: -0,1058
Ieri: 5.6715
Azi: 4.3703
Diferență: -0,1873
Ieri: 4.3785