• Leu / EUR4.7748
  • Leu / GBP5.7369
  • Leu / USD4.4026
ZF 24

Benzinăriile devin alternativă pentru cafenele şi supermarketuri: 10% din şoferii care au alimentat în staţii au cumpărat şi mâncare pentru acasă

Benzinăriile devin alternativă pentru cafenele şi supermarketuri: 10% din şoferii care au alimentat în staţii au cumpărat şi mâncare pentru acasă

În 2017, grupul Petrom şi lanţul francez de magazine Auchan anunţau un proiect-pilot prin care urma să fie deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom

Autor: Cristina Rosca

19.06.2019, 13:24 746

Marii benzinari intră pe terenul de joacă al cafenelelor şi supermarketurilor într-o lume unde graniţele dintre industrii devin tot mai difuze. Petrom a încheiat un parteneriat cu Auchan. Rompetrol anunţă că se gândeşte să intre în zona retailului clasic, un alt pariu pe lângă viitoarele staţii de alimentare a maşinilor. Mol şi OMV au intrat puternic pe zona de cafenele cu conceptele Fresh Corner şi Viva.

 

Benzinăriile au devenit în ultimii ani o alternativă atât pentru magazinele de comerţ ali­mentar, precum super­mar­ke­turile şi hipermar­keturile, dar şi un loc unde consumatorii pot cumpăra o cafea şi savura un croissant. Nu doar că benzinarii investesc în aceste concepte, dar ele au şi priză la public, arată cele mai recente studii de piaţă.

Mai exact, în primele trei luni din 2019, circa 10% din şoferii care au alimentat în staţiile din România au cumpărat şi alimente şi băuturi pentru acasă, iar 4% au achiziţionat bunuri nealimentare, altele decât ţigări, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Nielsen citat de jucătorii din comerţ.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
CUM VEDEȚI ZIARUL FINANCIAR PESTE 21 DE ANI?

TOTUL PENTRU BUSINESS. TOTUL ESTE BUSINESS

AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7748
Diferență: 0,1132
Ieri: 4.7694
Azi: 4.4026
Diferență: 0,0591
Ieri: 4.4000
Azi: 5.7369
Diferență: 0,1257
Ieri: 5.7297
Azi: 4.4844
Diferență: 0,0089
Ieri: 4.4840