ZF 24

Bilanţul a două săptămâni pierdute în industria auto locală: afaceri de 1,5 mld. euro în minus, peste 200.000 de angajaţi afectaţi şi 26.000 de maşini care nu s-au mai produs

Uzina Ford

Miza reluării producţiei în auto este una ridicată pentru economia locală, în contextul în care domeniul reprezintă 14% din Produsul Intern Brut şi 27% din exporturi

Autor: Bogdan Alecu

06.04.2020, 20:05 198
Dacia, Ford şi Pirelli au anunţat că prelungesc perioada în care vor opri producţia, în timp ce KIA în Slovacia este primul constructor care anunţă reluarea activităţii, în data de 6 aprilie. Perioada de şomaj tehnic a industriei auto din România continuă şi după data de 6 aprilie, în contextul în care epidemia de COVID-19 continuă să se extindă, iar marile pieţe europene rămân puternic afectate. După Pirelli, care a anunţat pe 1 aprilie extinderea perioadei de şomaj tehnic, Dacia a arătat că nu reia producţia pe 6 aprilie, cum fusese anterior anunţat. „În contextul propagării coronavirusului la nivel global şi al evoluţiei crizei sanitare, Groupe Renault România, în acord cu partenerii sociali, prelungeşte perioada de întrerupere a activităţii de producţie de la uzinele din Mioveni.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO