ZF 24

Brandocracy mizează în 2025 pe employer branding şi pe strategii integratoare de repoziţionare a brandurilor româneşti

Brandocracy mizează în 2025 pe employer branding şi pe...

Autor: Valeriu Dănilă

02.04.2025, 19:52 111

Brandocracy, platforma de consultanţă strategică în branding şi marketing, fondată de Anca Rarău, profesionist cu peste 20 de ani de experienţă, îşi consolidează poziţia pe piaţa de profil menţinând, în ultimii trei ani, un avans mediu al afacerilor de 15%, susţinut de numărul tot mai mare de companii interesate de strategii integrate de marketing, construcţie de brand şi comunicare, dar şi de creşterea eficienţei echipelor. 

Piaţa muncii şi relaţiile dintre angajatori şi angajaţi, dar şi comportamentele clienţilor se schimbă într-un ritm accelerat şi vedem aceste schimbări atât la nivel macro dar şi în nevoile companiilor care vin către noi. Astfel, strategiile de branding şi employer branding sunt soluţii către care se uită atent tot mai mulţi antreprenori români, atât cu businessuri mature, cât şi antreprenori la început de drum”, a declarat Anca Rarău, fondator Brandocracy.

Antreprenorii şi liderii de business devin tot mai conştienţi de beneficiile profesionalizării funcţiunilor strategice ale organizaţiilor, colaborarea cu experţi consultanţi fiind un factor esenţial pentru claritatea deciziilor şi eficientizarea proceselor.

„Strategiile de employer branding merg în tandem cu poziţionarea şi construcţia brandului companiei, pentru că aspectele de compatibilitate pe zona de valori şi obiective sunt esenţiale. Nu numai companiile mari, ci şi IMM-urile, un segment extrem de important în economia românească, înţeleg nevoia poziţionării corecte a brandului şi a unui marketing profesionist. Proiectele de branding sau rebranding sunt în creştere pe acest palier, pentru industrii dintre cele mai diverse. „Indiferent de domeniul de activitate al clienţilor, implicarea noastră pentru definirea strategiilor de marketing vine să dea direcţie şi claritate în alegerea rutelor de dezvoltare a businessurilor”, a declarat Anca Rarău.

Anca Rarău consideră că potenţialul oferit de piaţă este unul ridicat, în continuare, iar IMM-urile care accesează servicii de branding şi strategii de marketing pot fi grupate, în acest moment, în două categorii: firme profund tehnologizate, inovatoare, cu deschidere către schimbare şi, respectiv, businessuri tradiţionale, care resimt nevoia urgentă de dezvoltare şi de identificare de noi nişe.

„Companiile pot beneficia de servicii de consultanţă în branding sau marketing, inclusiv accesând fonduri nerambursabile sau proiecte parţial finanţate prin diferite programe dedicate. Un alt element important în dezvoltarea zonei de leadership – implicit, a profesionalismului cu care companiile sunt conduse – este atenţia acordată programelor educaţionale dedicate antreprenorilor şi executivilor. În opinia Ancăi Rarău, „educaţia continuă este deja un pilon esenţial al creşterii, iar programele de Executive Education şi EMBA vor căpăta o importanţă tot mai mare pentru liderii care doresc să îşi consolideze competenţele şi să accelereze dezvoltarea afacerilor pe care le conduc”.

Despre Brandocracy

Platforma Brandocracy a fost lansată în 2017 de Anca Rarău, fost director de marketing al Băncii Transilvania şi, apoi, al BCR, cu experienţă de peste 20 de ani în construcţia de brand, marketing strategic şi operaţional, customer experience, employer branding, research şi PR. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels