ZF 24

BRD a vândut în T1 de două ori mai multe credite de consum

Autor: Octavian Calei

25.03.2014, 00:06 249
„Dobânzile la credite scad, există o tendinţă destul de clară confirmată de majoritatea băncilor la sfârşitul anului trecut şi începutul acesta de an. Băncile o ţin din promoţie în promoţie, este o competiţie destul de acerbă şi trebuie să ne adaptăm“, a spus Bogdan Spuza, director în cadrul BRD, la emisiunea ZF Live de luni 24 martie.
 
BRD, cea de-a doua bancă din sistem după activele deţinute, a înregistrat în primele trei luni ale anului 2014 o dublare a numărului de credite pe zona creditelor de nevoi personale acordate faţă de aceeaşi perioadă din 2013, potrivit oficialului BRD.
 
 
Banca încearcă să atragă clienţi cu o promoţie la creditele de nevoi personale fără ipotecă, cu o dobândă efectivă de 10,7% pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO