ZF 24

Britanicii de la Kingfisher, proprietarii magazinelor Brico Dépôt: Dacă unele lucrări se făceau înainte cu ajutorul unor meşteri, în perioada de izolare clienţii au ales să bricoleze ei înşişi

Cătălin Mazilu, director operaţional la Kingfisher România: Categoria grădină a fost una dintre cele mai căutate începând cu luna martie.

Cătălin Mazilu, director operaţional la Kingfisher România: Categoria grădină a fost una dintre cele mai căutate începând cu luna martie.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.06.2020, 12:54 582

♦ Britanicii de la Kingfisher au avut anul trecut în România vânzări totale de 216 milioane de lire (234 milioane de euro), în creştere cu 2,6% comparativ cu anul anterior, potrivit datelor de pe site-ul grupului.

Izolarea pentru aproximativ două luni i-a făcut pe români să se preocupe mai mult de activităţile din gospodărie şi să întreprindă ei înşişi mici lucrări pentru care, în mod normal, ar fi chemat meşteri, este de părere Cătălin Mazilu, director operaţional în cadrul grupului Kingfisher, care deţine pe piaţa locală magazinele de bricolaj Brico Dépôt.

„Modul de a cum­păra s-a schim­bat în ultimele două luni. Clienţii au pre­ferat să achizi­ţio­neze pro­duse online pen­tru a păstra re­co­man­darea de dis­tan­ţare. De ase­me­nea, în pe­ri­oada amin­­tită, mi­cile pro­iecte au fost făcute mai des în regim de DIY (do it yourself – engl.). Dacă unele lucrări se făceau cu ajutorul unor meşteri, în perioada de izolare mai mulţi clienţi au ales să bricoleze ei înşişi, solicitând sfaturile maga­zi­nelor sau asis­ten­ţă online“, spune Cătălin Mazilu. Astfel, micile reparaţii, rea­mena­jarea unor spaţii pentru a oferi loc pentru joaca sau şcoala copiilor, amenajarea unor spaţii de depo­zitare s-au regăsit printre preo­cupările din această perioadă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO