ZF 24

Business MAGAZIN. L'Oreal: Indiferent de vremurile economice, boom sau criză, noi vom avea o piaţă

Business MAGAZIN. L'Oreal: Indiferent de vremurile...

Autor: Andra Stroe

19.09.2020, 19:00 181

În 2019, L’Oréal România a înregistrat cel mai bun an de la intratea pe piaţa locală, în urmă cu aproape două decenii şi jumătate. Anul acesta, deşi pandemia a adus o întorsătură neaşteptată în evoluţia mediului românesc de business, reprezentanţii companiei au continuat atât planurile de extindere, cât şi tranziţia spre un mod de operare tot mai digitalizat. 

„Suntem de 23 de ani pe piaţa din România. În 2019 am înregistrat o creştere double-digit în raport cu anul anterior, care se dovedise a fi cel mai bun de la înfiinţarea L’Oréal România. Ce am făcut, aşadar, a fost să continuăm trendul ultimilor zece ani şi să creştem peste media pieţei, atât la nivelul categoriilor de produse, cât şi la nivelul tuturor canalelor de distribuţie”, spune Vanya Panayotova, general manager L’Oréal România.

Potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 518 milioane de lei şi un profit net de 50,9 milioane. Zona Europei de Est, din care face parte şi piaţa locală, a avut o pondere de 6,4% din vânzările totale ale grupului în 2019. Executivul spune că începutul lui 2020 a fost unul bun, care „ne-a confirmat prognoza de creştere, dar pandemia a venit cu provocări noi şi a schimbat cursul planificat al lucrurilor.  Ne-am mobilizat şi ne-am adaptat la noul context, aşa că prima jumătate a anului s-a încheiat într-o manieră mai optimistă decât cea prevăzută la începutul pandemiei.”

Ce strategie a abordat L’Oréal România în context pandemic, după ce, în 2019, a avut cel mai bun an de la intrarea pe piaţa locală

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO