ZF 24

BVB se duce în Centrul Vechi şi pe Facebook ca să atragă micii investitori în oferta Electrica

BVB se duce în Centrul Vechi şi pe Facebook ca să...

Autor: Adrian Cojocar

12.06.2014, 18:21 544

Bursa de la Bucureşti va demara la finalul acestei săptămâni o campanie de promovare şi informare a micilor investitori cu privire la oferta Electrica, cea mai mare din istoria bursei, cu o valoare estimată la preţul minim din ofertă de 443 mil. euro.

WikiZF: Profilul companiei Electrica

„Campania de promovare va începe pe data de 12 iunie şi se va face în medii precum digital, online şi outdoor. Pentru promovarea de tip outdoor vom merge în Centrul Vechi şi alte locaţii din Bucureşti, dar vom promova Electrica şi pe Facebook sau Google“, spun reprezentanţii Bursei de Valori Bucureşti.

La oferta Romgaz din toamna anului trecut la care au participat circa 10.000 de investitori, bursa de la Bucureşti nu a avut un buget de promovare pentru atragerea micilor investitori.
 

WikiZF: Profilul companiei Romgaz
 

CEO-ul bursei de la Bucureşti, Ludwik Sobolewski, spune că la promovarea bursei  va contribui şi concursul de tranzacţionare lansat de operatorul bursier, denumit Invest Quest, care a atras până în prezent circa 1.200 de participanţi.

Un avantaj major de care vor beneficia micii investitori la oferta Electrica spre deosebire de cea de la Romgaz este că de această dată subscrierile acestora vor fi garantate în cazul unei suprasubscrieri a ofertei în limita unui nivel maxim de 1.000 de acţiuni subscrise având o valoare de circa 2.500 de euro la preţul minim din ofertă. Garantarea este oferită însă doar primilor 10.000 de investitori care participă la ofertă după regula „primul venit, primul servit“.

„Electrica este ultima listare care va fi luată în calcul de către compania americană de indici MSCI când vom merge anul viitor să propunem introducerea BVB pe lista scurtă pentru schimbarea statutului din piaţă de frontieră în piaţă emergentă. Odată cu listarea Electrica cred că înde­plinim în mare parte condiţiile pentru a accede la statutul de piaţă emergentă. Cu siguranţă îndeplinim con­diţiile de free-float (acţiuni libere la tran­zac­ţionare - n.red.), mai avem de lucrat în schimb la lichiditate şi pentru acest lucru este nevoie să eliminăm cele opt bariere pe care le-am identificat că stau în calea dezvoltării BVB“, a declarat Ludwik Sobolewski, direc­torul general al bursei de la Bucureşti.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro