ZF 24

Carrefour atacă zona rurală cu un nou brand de magazin, Contact

Foto: Octav Ganea

Foto: Octav Ganea

Autor: Cristina Roşca

01.06.2014, 18:01 2643

Grupul francez Carrefour a lasat cel de-al cincilea format pe piaţa locală, respectiv magazinele de proximitate Contact, cu care atacă zona rurală din România, ocolită până recent de reţelele străine.

Sub acest brand au fost deschise deja şase magazine, în  Hărman (judeţul Braşov), Mizil (judeţul Prahova), Iveşti (judeţul Galaţi), Hârşova (judeţul Constanţa), Feteşti (judeţul Ialomiţa) şi Pechea (judeţul Galaţi).

Francezii mai aveau circa 150 de unităţi pe piaţa locală sub alte formate, respectiv hipermarketuri Carrefour, supermarketuri Mar­ket, magazine de proximitate Express şi magazin online.

Magazinele Carrefour Contact sunt magazine de pro­ximitate, ca şi Express, însă acestea din urmă repre­zintă formatul cu care francezii au mers în zona urbană.

„Contact reprezintă franciza Carrefour pentru zona rurală şi periurbană, Acest format joacă rolul magazinului universal de pe vremuri, având o sortimentaţie largă, dar nu profundă (nu multe branduri şi varietăţi pentru aceeaşi categorie de produs, n.red.)“, spune Andreea Mihai, direc­torul de marketing al grupului francez.

Diferenţa faţă de Express este că în cazul acestuia din urmă magazinele au un model urban, cu o sortimentaţie tipică de cumpărător grăbit, care are nevoie de o sorti­mentaţie profundă pe anu­mi­te articole gen ciocolată, mai explică Andreea Mihai.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24