ZF 24

Carrefour: Mulţi consumatori încep să prefere produsele locale din dorinţa de a susţine businessurile româneşti

În total în România, Carrefour are aproape 17.000 de salariaţi, cei mai mulţi lucrând în magazine.

În total în România, Carrefour are aproape 17.000 de salariaţi, cei mai mulţi lucrând în magazine.

Autor: Cristina Roşca

23.06.2020, 17:05 516

♦ Grupul francez Carrefour este prezent pe plan local cu o reţea de circa 370 de magazine sub mai multe formate – hipermarketuri, supermarketuri, proximitate modernă, discount şi online ♦ La nivel de grup, gigantul are în România afaceri de peste 2 mld. euro pe an, fiind al doilea cel mai mare jucător din comerţ.

Primele luni ale acestui an au fost marcate de o creştere a vânzărilor magazinelor Carrefour indiferent de format în contextul pandemiei de Covid-19. Avansul a fost însă contrabalansat de o creştere a costurilor generate de aceeaşi pandemie, respectiv achiziţia de măşti, mănuşi şi alte echipamente pentru salariaţi, panouri de protecţie la casele de marcat şi o serie de alte bunuri de protecţie necesare în magazine şi depozite, spun oficialii grupului francez.

„În debutul anului, Carrefour a beneficiat de impulsul susţinut în achiziţia de produse alimentare dat de contextul pandemic, pe toate formatele de magazine şi în comerţul electronic. Comportamentul de achiziţie manifestat în perioada martie-aprilie a presupus un volum de activitate important pe toate canalele de vânzare“, spun reprezentanţii gigantului francez Carrefour.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO