ZF 24

Ce exercitii de naming a adus epoca "impexserele"-urilor?

09.09.2007, 15:21 8

Consultantii in branding spun ca originea practicii denumirii companiei dupa numele propriu se afla undeva acum cel putin 100 de ani, in stadiul incipient al capitalismului modern, cand fiecare farmacist, croitor sau cofetar isi denumea afacerea dupa numele propriu.
"Era un tipic propriu acelor timpuri, insa intre timp lumea s-a mai schimbat. De aceea avem acum Marks & Spencer, Procter & Gamble, Delloite, Bayer, Opel, pentru a da doar cateva exemple ilustre. Exemplele sunt nenumarate, insa putem observa ca aproape toate au radacinile intr-un spatiu temporal aflat macar cu cateva zeci de ani in urma", apreciaza Bogdan Branzas, creative director & CEO al firmei de branding care ii poarta numele.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine prin ce considera Marius Ghenea, presedintele companiei de distributie IT Fit Distribution, ca am putea intelege "teama de branding-ul personal" a oamenilor de afaceri locali.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO