ZF 24

Christophe Dridi, Dacia: Inginerii români lucrează la activităţi de „electrificare“. Vom avea o maşină electrică în gamă, care va fi importată. „Dacă suntem competitivi, vom putea produce maşini electrice la Mioveni“

Christophe Dridi, Dacia: Inginerii români lucrează la activităţi de „electrificare“. Vom avea o maşină electrică în gamă, care va fi importată. „Dacă suntem competitivi, vom putea produce maşini electrice la Mioveni“

Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia: De la 31 ianuarie există un consilier al prim-ministrului pentru industria auto, iar această funcţie ne permite să lucrăm mai eficient cu autorităţile, să lucrăm la cele patru priorităţi principale ale industriei – infrastructura, intrările de maşini rulate, gradul de integrare locală şi învăţământul dual.

Autor: Bogdan Alecu

19.02.2020, 13:00 808

Inginerii români deja lucrează la aplicaţii conexe viitoarei maşini electrice ce va fi vândută în Europa sub marca Dacia, însă dacă aceasta va fi sau nu produsă la Mioveni depinde de un întreg cumul de factori. Mai mult, dacă până acum Executivul a permis im­portul nefisca­lizat şi nelimitat de maşini uzate şi nu a livrat niciodată infrastructura promisă, în timp ce învăţământul dual nu este suficient de bine extins, situaţia trebuie îm­bunătăţită rapid, altfel România va trebui să se mulţumească cu importuri de maşini elec­trice Dacia, în loc să le producă la Mioveni.

„Avem ingineri români care lucrează la activităţi «electrice». La început viitorul model electric Dacia va fi importat, nu va fi produs local. Trebuie să păstrăm compe­titivitatea în România şi să ne pregătim de tranziţie pentru a putea produce maşini electrice în România“, a spus Christophe Dridi, preşedintele şi directorul general al Automobile Dacia, care este şi preşe­dintele PAR – Parteneria­tul Auto Român, grup de lucru reprezen­tativ, informal, asociat Asociaţiei Construc­torilor de Automobile din Ro­mania – ACAROM.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO