ZF 24

Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,4% în ultimele 3 luni

Cifra de afaceri a Orange România a scăzut cu 2,4% în...

Autor: Laura Albu

25.07.2019, 14:35 251

În ultimele 3 luni, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268,5 milioane de euro, în scădere cu 2.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă şi al scăderii  vânzărilor de echipamente.

La sfârşitul lunii iunie, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru aproximativ 11 milioane de clienţi, în creştere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul T2 2018.

De asemenea, serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienţi, în creştere cu 17% faţă de T2 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 317.700 de clienţi, în creştere cu 35% faţă de aceeaşi perioadă din 2018.

La finalul lunii iunie, 97.15% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană avea acces la reţeaua 4G din România. Locuitorii din peste 1.000 de noi localităţi şi oraşe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51.98% din populaţia ţării.

Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de aproximativ 40% aconsumului în T2 2019 comparativ cu T2 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.

Serviciul Orange Money a înregistrat o creştere a numărului de utilizatori de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienţi la 30 iunie 2019.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO