ZF 24

Cine ocupă spaţiul de publicitate TV în prime-time. Top trei produse promovate pe TV: medicamente, credite şi lactate

Cine ocupă spaţiul de publicitate TV în prime-time....

Autor: Bianca Dorobanţu

28.09.2016, 19:04 722

Reclamele la medicamente, credite şi lactate sunt în topul celor mai frecvente clipuri publicitare difuzate luni seara pe primele trei canale de televiziune din România ca au­dienţă, cu un număr de 28 de clipuri dintr-un total de 87 de reclame difuzate pe cele trei canale în intervalul orar 20.00-22.00.

Astfel, în acest interval orar au fost difuzate 12 reclame la medicamente, 9 pentru pro­duse bancare şi 8 pentru lactate. Urmează în top materialele de construcţii sau retailerii de materiale de construcţii (8), alimente - altele decât lactate (8), cafea (6), telecom (4), electronice şi electrocasnice (3), mari retaileri (3).

Piaţa de publicitate la nivelul ţării este de 300-320 mil. euro, dintre care în urmă cu doi-trei ani telecomul ocupa 50-60 mil. euro, acum ocupând 40 mil. euro, fiind devansat de industria farmaceutică. Piaţa de publicitate farma, care include şi retailerii farmaceutici, ocupă 45-50 mil. euro, a spus Iulian Toma, consultant în marketing şi comunicare AdPlayers.„Frecvenţa reclamelor la medicamente este dată de sezonalitate, toamna fiind perioada favorabilă răcelilor şi gripei, în special lunile septembrie şi octombrie, luni în care este probabilă creşterea consumului de astfel de medicamente”, a spus Iulian Toma.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO