• Leu / EUR4.6586
  • Leu / GBP5.3120
  • Leu / USD4.1342
ZF 24

Class IT a lansat o aplicaţie prin care clienţii pot sesiza problemele tehnice

Class IT a lansat o aplicaţie prin care clienţii pot sesiza problemele tehnice

Autor: Ioana Nita

20 dec 2014 330

Compania românească Class IT Outsourcing, specializată în externalizarea serviciilor IT, a lansat o aplicaţie pentru dispozitivele mobile prin intermediul căreia utilizatorii au la dispozţie serviciile de suport IT şi anticipează că la început aceasta va fi folosită de circa 10% din clienţi.
 
Aplicaţia Easee­Help Mo­bile înlocuieşte modalitatea clasică de semnalare a pro­blemelor tehnice - prin apel telefonic - permiţându-le utilizatorilor să înregistreze o cerere de suport direct de pe smartphone sau tabletă. „Am remarcat, statistic vorbind, că serviciile de voce sunt în scădere. Oamenii preferă să interacţioneze prin mesaje, iar noi ne-am gândit să ne aliniem trendului şi să fim primii care lansează o aplicaţie care îi permite clientului să îşi rezolve situaţiile IT fără a mai fi nevoiţi să sune şi să descrie telefonic problema apărută“, a explicat Bogdan Tudor, fondator şi CEO al Class IT.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro

Newsletter Ziarul Financiar

Înscrie-te la newsletter-ul ZF.ro ca să primeşti zilnic informaţiile de business care contează. Ia decizii în cunoştinţă de cauză!

Principalele valute BNR - vineri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.6586
Diferență: -0,0043
Ieri: 4.6588
Azi: 4.1342
Diferență: 0,6794
Ieri: 4.1063
Azi: 5.3120
Diferență: -0,6025
Ieri: 5.3442
Azi: 4.0964
Diferență: 0,4044
Ieri: 4.0799