Compania de Drumuri (CNADNR), un mamut cu peste 6.000 de salariaţI, dar care nu poate plomba singură gropile fără să facă licitaţii, admite într-un plan de acţiune de aproape 30 de pagini că are o problemă de imagine, că “relaţiile de colaborare din interior sunt dezechilibrate” iar soluţia este angajarea de personal specializat în comunicare publică şi gestionarea crizelor.
O instituţie cu un buget anual de peste 1,5 miliarde euro, dar care nu reuşeşte să construiască nici 100 km de autostradă pe an, publică la jumătatea anului planul de acţiune pentru 2015. Faţă de fostul ministru al Transporturilor, Ioan Rus, şeful CNADNR Narcis Neaga se angaja la începutul anului că va redacta până la finele lunii februarie un plan de management al companiei pe care o conduce din 2013.
Una din modalităţile de remediere a imaginii negative este şI editarea unui raport anual, cu termen de finalizare până la 30 iunie.
Planul de acţiune include, printre altele, o descriere a reţelei de drumuri şI autostrăzi, regimul juridic de organizare al companiei, premisele financiare pentru acest an şI o serie de strategii/ direcţii de acţiune/ obiective specifice.
În document se arată, printre altele, că din fondurile necesare pentru asigurarea unor condiţii minime de viabilitate a drumurilor naţionale, respectiv 1,7 miliarde lei, CNADNR nu dispune decât de 30%, iar pentru execuţia lucrărilor de întreţinere a podurilor banii acoperă doar 18% din necesarul de 135 milioane lei.