ZF 24

Compania de resurse umane Randstad: Perioada pandemiei de COVID-19 a adus schimbări semnificative în ceea ce priveşte portofoliul de clienţi. În 2019, Randstad a avut o cifră de afaceri cumulată de aproape 23,5 mil. lei, în creştere cu circa 1,5% comparativ cu anul precedent şi un profit de aproape 1,95 mil. lei, cu 28% mai mare

Compania de resurse umane Randstad: Perioada pandemiei de...

Autor: Ramona Cornea

18.06.2020, 18:10 197

Pandemia de COVID-19 a adus schimbări semnificative în portofoliul de clienţi ai companiei de resurse umane Randstad, după cum au spus reprezentanţii companiei pentru ZF.

„Anul 2020 şi-a deschis porţile cu perspective pozitive, însă perioada imediat următoare a adus schimbări semnificative în ceea ce priveşte porto­foliul de clienţi - am avut proiecte închise sau on hold, dar şi modul de organizare - am trecut inte­gral la sistemul telemuncă. De ajutor însă în acti­vitatea noastră a fost faptul că utilizam deja abor­darea tech&touch, ceea ce ne-a permis să lucrăm fără sincope şi chiar să plusăm pe comunicare, într-o perioadă de distanţare socială“, au spus reprezentanţii Randstad pentru ZF. Informaţiile au fost oferite de companie într-un chestionar trimis de ZF pentru realizarea Anuarului de Business al României – Cei mai mari jucători din economie, 2020. În această perioadă, compania a asigurat continuitatea activităţii prin soluţii de back-up şi o viziune orientată spre business, mai spun aceştia.

„Am învăţat din această perioadă că un planning sănătos, soluţiile de back-up, dar şi o viziune comună, orientată către business sunt motorul care generează fluiditatea şi continuitatea într-o companie. Aceste măsuri ne-au ajutat să traversăm acesta perioadă şi pe care le păstrăm şi pe mai departe, privind în perspectivă.“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO