ZF 24

Compania SMSO: Prin platforma noastră s-au trimis aproape 2 milioane de SMS-uri în perioada campaniilor de Black Friday 2024

Compania SMSO: Prin platforma noastră s-au trimis...

Autor: Ioana Niţă

12.12.2024, 20:02 151

În cadrul campaniei de Black Friday de anul acesta s-au trimis 1.933.762 de SMS-uri în perioada 7-11 noiembrie prin intermediul platformei locale SMSO, care intermediază astfel de servicii. În total, 568 de companii au utilizat platforma SMSO pentru a derula 459 de campanii dedicate evenimentului Black Friday.

Vârful de activitate s-a înregistrat pe 8 noiembrie, ziua oficială de Black Friday în România, când au fost trimise peste 800.000 de mesaje. Cele mai multe comunicări au fost transmise în intervalul orar 9:00-10:00, când s-au înregistrat 171.229 SMS-uri. De asemenea, între orele 8:30 şi 12:00, platforma a procesat constant cel puţin 50.000 de mesaje pe oră.

Eficienţa acestui canal de comunicare este susţinută şi de statistici: 98% dintre mesaje sunt deschise, iar majoritatea sunt citite în primele 3 minute de la primire.

"În ultimii 10 ani, comunicarea prin SMS a devenit mai relevantă ca niciodată. Vedem o creştere constantă de la an la an a volumelor transmise şi utilitatea semnificativă pe care o are acest mijloc de comunicare pentru clienţii cu care lucrăm," a declarat Cătălin Sporiş, cofondator şi CEO SMSO.

Pentru sezonul sărbătorilor de iarnă, SMSO recomandă companiilor să se concentreze pe mesaje personalizate, să utilizeze expeditori personalizaţi pentru creşterea vizibilităţii, să transmită mesaje de mulţumire şi să comunice programul de sărbători.

Compania SMSO, lansată în 2019, a înregistrat în 2023 venituri de peste 5,2 milioane de lei şi deserveşte lunar peste 700 de utilizatori unici. Platforma oferă servicii de marketing prin SMS într-un format simplu, facilitând comunicarea rapidă între companii şi clienţii lor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels