ZF 24

Consiliul Concurenţei: Lidl are cele mai mari vânzări de marcă proprie din comerţul local

Lidl a intrat pe piaţa din România prin preluarea a peste 100 de magazine Plus, acestea fiind rebranduite începând cu vara lui 2011. Ulterior compania a început să deschidă şi magazine proprii, ajungând la un total de 169 la finalul acestui an.

Lidl a intrat pe piaţa din România prin preluarea a peste 100 de magazine Plus, acestea fiind rebranduite începând cu vara lui 2011. Ulterior compania a început să deschidă şi magazine proprii, ajungând la un total de 169 la finalul acestui an.

Autor: Cristina Roşca

19.12.2013, 00:08 345

Retailerul german Lidl, intrat pe piaţa locală după preluarea lanţului de magazine de tip discount Plus în noiembrie 2010, are printre cele mai mici preţuri din comerţul local pe anumite categorii, potrivit unei analize a Consiliului Concurenţei.

Consiliul Concurenţei a transmis ieri raportul privind prezenţa Lidl în România după preluarea magazinelor Plus, un raport finalizat la trei ani după apro­barea tranzacţiei. În urma analizei pornite din oficiu de Concurenţă, instituţia prezintă situaţia businessului Lidl fără a menţiona probleme legate de poziţie dominantă în raport cu furnizorii sau concurenţii.

Infografice ZF Corporate: mărci private

„Tendinţa generală a Lidl a fost una de scădere de la un nivel superior al preţului aplicat de Plus, înaintea reali­zării operaţiunii. Mai mult, pe majo­ritatea categoriilor analizate şi pe majo­ritatea pieţelor geografice, preţul mediu aplicat de Lidl a scăzut, în anu­mite situaţii chiar sub cel al concurenţilor sau cel aplicat de Kau­fland (companie-soră, ambele lanţuri făcând parte din grupul Schwarz - n. red.).“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO