ZF 24

Contzilla.ro: 50 de întrebări şi răspunsuri despre microintreprinderi în anul 2020

Contzilla.ro: 50 de întrebări şi răspunsuri despre...
27.01.2020, 13:26 26362

Microintreprinderea este forma fiscala cea mai frecventa la companiile din Romania. Contzilla trece în revistă o colecţie cu cele mai frecvente 50 de intrebari si de raspunsuri cu privire la microintreprinderi.

1.Cine poate fi microintreprindere in Romania?

Poti fi microintreprindere daca esti persoana juridica care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii la 31 decembrie a anului precedent:

  • ai realizat venituri care nu au depăşit echivalentul în lei a 1.000.000 euro
  • capitalul social este deţinut de persoane, altele decât statul şi unităţile administrativ-teritoriale;
  • nu te afli în dizolvare, urmată de lichidare, înregistrată în registrul comerţului sau la instanţele judecătoreşti, potrivit legii.

Daca tocmai ti-ai infiintat firma, atunci esti obligat sa fii platitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor , cu exceptia situatiei in care nu indeplinesti conditia privind capitalul social mentionata mai sus.

2. Poti opta sa nu fii microintreprindere ?

Nu ai aceasta optiune, decat daca ai subscris un capital social de cel puţin 45.000 lei şi ai cel puţin 2 salariaţi. In acest caz poti opta, o singură dată, sa devii platitor de impozit pe profit începând cu trimestrul în care aceste condiţii sunt îndeplinite cumulativ, opţiunea fiind definitivă. 

3.Ai depasit plafonul de 1.000.000 euro intr-un anCe obligatii ai?

Daca in cursul unui an depasesti plafonul de venituri de 1.000.000 euro, datorezi impozit pe profit incepand cu trimestrul in care s-a depasit aceasta limita.

Declaratiile care se depun sunt : D010/D700 in termen de 15 zile de la la sfarsitul lunii in care s-a depasit plafonul.

4.Care este cota de impozitare pentru microintreprinderi ?

Sunt doua cote valabile pentru microintreprinderi, dupa cum ai sau nu salariati. Astfel:

  • 1% este cota pentru microintreprinderile care au cel putin un salariat
  • 3% este cota pentru microîntreprinderile care nu au salariaţi.

5. Ce inseamna conditia de a avea cel putin un salariat?

Trebuie sa se tina cont de urmatoarele:

  • la persoanele nou infiintate angajarea trebuie sa se efectueze în termen de 60 de zile inclusiv de la data înregistrării persoanei juridice
  • prin salariat se înţelege persoana angajată cu contract individual de muncă cu normă întreagă dar si situatiile in care sunt angajate mai multe persoane cu contract individual de munca cu timp partial, daca fractiunile de norma insumate reprezinta echivalentul unei norme intregi. Conditia se considera indeplinita si in cazul in care sunt încheiate contracte de administrare sau mandat, potrivit legii, în cazul în care remuneraţia acestora este cel puţin la nivelul salariului de bază minim brut pe ţară garantat în plată.
  • pentru microîntreprinderile care nu au nici un salariat, în situaţia în care angajează un salariat, în scopul modificarii cotei de impozitare de la 3% la 1% , noul salariat trebuie angajat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată sau pe durată determinată pe o perioadă de cel puţin 12 luni.

6.Ce se intampla cu cota de impozitare in cazul fluctuatiei numarulul de personal ?

  • in cazul în care, în cursul anului fiscal, numărul de salariaţi se modifică, cotele de impozitare se aplică în mod corespunzător, începând cu trimestrul în care s-a efectuat modificarea.
  • pentru microîntreprinderile care au un salariat şi care aplică cota de impozitare de 1%, al căror raport de muncă încetează, condiţia referitoare la numărul de salariaţi se consideră îndeplinită dacă în cursul aceluiaşi trimestru este angajat un nou salariat .

7.Cum se calculeaza impozitul pe micro ?

Se aplica cota de 1% sau 3% la baza impozabila, formata din:

  1. veniturile aferente costurilor stocurilor de produse;
  2. veniturile aferente costurilor serviciilor în curs de execuţie;
  3. veniturile din producţia de imobilizări corporale şi necorporale;
  4. veniturile din subvenţii;
  5. veniturile din provizioane, ajustări pentru depreciere sau pentru pierdere de valoare, care au fost cheltuieli nedeductibile la calculul profitului impozabil sau au fost constituite în perioada în care persoana juridică română era supusă impozitului pe veniturile microîntreprinderilor veniturile din ajustări pentru pierderi aşteptate aferente activelor financiare constituite de persoanele juridice române care desfăşoară activităţi în domeniul bancar, în domeniile asigurărilor şi reasigurărilor, al pieţei de capital, care au fost cheltuieli nedeductibile la calculul profitului impozabil sau au fost constituite în perioada în care persoana juridică română era supusă impozitului pe veniturile microîntreprinderilor.
  6. veniturile rezultate din restituirea sau anularea unor dobânzi şi/sau penalităţi de întârziere, care au fost cheltuieli nedeductibile la calculul profitului impozabil;
  7. veniturile realizate din despăgubiri, de la societăţile de asigurare/reasigurare, pentru pagubele produse bunurilor de natura stocurilor sau a activelor corporale proprii;
  8. veniturile din diferenţe de curs valutar;
  9. veniturile financiare aferente creanţelor şi datoriilor cu decontare în funcţie de cursul unei valute, rezultate din evaluarea sau decontarea acestora;
  10. valoarea reducerilor comerciale acordate ulterior facturării, înregistrate în contul “709”, potrivit reglementărilor contabile aplicabile;
  11. veniturile aferente titlurilor de plată obţinute de persoanele îndreptăţite, potrivit legii, titulari iniţiali aflaţi în evidenţa Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor sau moştenitorii legali ai acestora;
  12. despăgubirile primite în baza hotărârilor Curţii Europene a Drepturilor Omului;
  13. veniturile obţinute dintr-un stat străin cu care România are încheiată convenţie de evitare a dublei impuneri, dacă acestea au fost impozitate în statul străin.

La calculul impozitului la baza impozabilă determinată anterior se adaugă următoarele:

  1. valoarea reducerilor comerciale primite ulterior facturării, înregistrate în contul “609”, potrivit reglementărilor contabile aplicabile;
  2. în trimestrul IV sau în ultimul trimestru al perioadei impozabile, în cazul contribuabililor care îşi încetează existenţa, diferenţa favorabilă dintre veniturile din diferenţe de curs valutar/veniturile financiare aferente creanţelor şi datoriilor cu decontare în funcţie de cursul unei valute, rezultate din evaluarea sau decontarea acestora, şi cheltuielile din diferenţe de curs valutar/cheltuielile financiare aferente, înregistrate cumulat de la începutul anului;
  3. rezervele, cu excepţia celor reprezentând facilităţi fiscale, reduse sau anulate, reprezentând rezerva legală, rezerve din reevaluarea mijloacelor fixe, inclusiv a terenurilor, care au fost deduse la calculul profitului impozabil şi nu au fost impozitate în perioada în care microîntreprinderile au fost şi plătitoare de impozit pe profit, indiferent dacă reducerea sau anularea este datorată modificării destinaţiei rezervei, distribuirii acesteia către participanţi sub orice formă, lichidării, divizării, fuziunii contribuabilului sau oricărui altui motiv;
  4. rezervele reprezentând facilităţi fiscale, constituite în perioada în care microîntreprinderile au fost şi plătitoare de impozit pe profit, care sunt utilizate pentru majorarea capitalului social, pentru distribuire către participanţi sub orice formă, pentru acoperirea pierderilor sau pentru oricare alt motiv. În situaţia în care rezervele fiscale sunt menţinute până la lichidare, acestea nu sunt luate în calcul pentru determinarea bazei impozabile ca urmare a lichidării.

În cazul în care o microîntreprindere achiziţionează case de marcat, valoarea de achiziţie a acestora se deduce din baza impozabilă, în conformitate cu documentul justificativ, în trimestrul în care au fost puse în funcţiune, potrivit legii

8.Ce declaratii se depun pentru a declara impozitul pe micro si la ce termene?

Calculul şi plata impozitului pe veniturile microîntreprinderilor se efectuează trimestrial, până la data de 25 inclusiv a lunii următoare trimestrului pentru care se calculează impozitul. Se depune declaratia 100.

9.Microintreprinderile pot efectua sponsorizari ?

Da, acest lucru este posibil. Se incheie un contract de sponsorizare in conformitate cu prevederile Legii 32/1994. Sponsorizarea poate fi in bani sau in bunuri.

10.Ce facilititati exista pentru microintreprinderi daca efectueaza sponsorizari?

Nu am putea spune ca exista facilitati, insa microîntreprinderile care efectuează sponsorizări pentru susţinerea entităţilor nonprofit şi a unităţilor de cult, care la data încheierii contractului sunt înscrise în Registrul entităţilor/unităţilor de cult pentru care se acordă deduceri fiscale pot sa scada sumele aferente din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor până la nivelul valorii reprezentând 20% din impozitul pe veniturile microîntreprinderilor datorat pentru trimestrul în care au înregistrat cheltuielile respective.

Atentie! Pentru a putea beneficia de aceasta deducere, trebuie sa verifici ca entitatea nonprofit sau unitatea de cult care iti solicita sponsorizarea, la data incheierii contractului este inscrisa in Registrul entitatilor/unitatilor de cult pentru care se acorda deduceri fiscale. Acest registru este public si il poti gasi la adresa: https://www.anaf.ro/RegistrulEntitatilorUnitatilorCult/

11. Ce declaratii depun microintreprinderile pentru sponsorizari?

Pentru a declara sponsorizarile efectuate, microintreprinderile depun declaratia 107 “Declaratie informativa privind beneficiarii sponsorizarilor/mecenatului/burselor private” cu urmatoarele termene de depunere:

  • pana la data de 25 ianuarie inclusiv a anului urmator;
  • pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare ultimului trimestru pentru care datoreaza impozit pe veniturile microintreprinderilor, in situatiile in care:
    – s-a optat pentru trecerea ca platitor de impozit pe profit ca urmare a subscrierii unui capital social de cel putin 45.000 lei;
    – s-a ieşit din sistem in cursul anului ca urmare a realizarii de venituri mai mari de 1.000.000 euro;
  • pana la data depunerii situatiilor financiare, in cazul persoanelor juridice care, in cursul anului fiscal, se dizolva cu lichidare;
    Formularul se completeaza si de depune online.

12.Se pot reporta in viitor sumele care nu au fost acordate drept sponsorizare?

Sumele care nu sunt scazute din impozitul pe veniturile microintreprinderilor datorat se reporteaza in trimestrele urmatoare, pe o perioada de 28 de trimestre consecutive aplicand urmatoarea regula: scaderea se face la fiecare termen de plata a impozitului pe venit in urmatoarele 28 de trimestre consecutive.

13. Exemplu de calcul plafon sponsorizare si reportare

 Cifra de afaceri in trimestrul IV = 1.000.000 lei
            – impozitul datorat = 1.000.000 lei x 1% = 10.000 lei
            – limita de 20% din impozitul datorat = 10.000 lei x 20% = 2.000 lei  
            – suma sponsorizata = 4.000 lei
            – suma care poate fi scazuta din impozit este de = 2.000 lei
            – credit fiscal reportat pentru trimestrele urmatoare = 4.000 lei – 2.000 lei = 2.000 lei
            – impozitul pe veniturile microintreprinderilor de plata in trimestrul IV = 10.000 lei – 2.000 lei = 8.000 lei

14. Ce reguli aplica microintreprinderile pentru amortizarea fiscala?

Microîntreprinderile sunt obligate să ţină evidenţa amortizării fiscale, la fel ca platitorii de impozit pe profit. Iata cateva reguli:

  • amortizarea fiscala se calculeaza incepand cu luna urmatoare punerii in functiune
  • la cheltuielile realizate în scopul îmbunătăţirii parametrilor tehnici iniţiali şi care conduc la obţinerea de beneficii economice viitoare, amortizarea fiscală se calculează pe baza valorii rămase majorate cu investiţiile efectuate
  • mijloacele de transport pot fi amortizate şi în funcţie de numărul de kilometri sau numărul de ore de funcţionare prevăzut în cărţile tehnice;
  • pentru locuinţele de serviciu, amortizarea este deductibilă fiscal până la nivelul corespunzător suprafeţei construite prevăzute de Legea nr. 114/1996
  • pentru imobilizările corporale care sunt folosite în loturi, seturi sau care formează un singur corp, lot sau set, la determinarea amortizării se are în vedere valoarea întregului corp, lot sau set

15. Cum se poate scoate profitul dintr-o microintreprindere?

Profitul poate fi retras dintr-o microintreprindere fie repartizand dividende, trimestrial/anual.

Pentru dividendele retrase se datoreaza un impozit de 5%.

Iata un exemplu de calcul: o microintreprindere decide sa repartizeze profitul brut in valoare de 100.000 lei integral. In acest sens, ea va retine 5% * 100.000 = 5.000 lei impozit pe dividende, iar restul de 95.000 lei il va vira in contul actionarilor.

Cand se plateste impozitul pe dividende?

Impozitul pe dividende se plateste pana in data de 25 a lunii urmatoare platii acestuia, iar in cazul in care exista dividende repartizate (conform hotararii AGA) insa neplatite, impozitul va trebui declarat si platit pana in data de 25 ianuarie a anului urmator.

De exemplu, ai intocmit o hotarare AGA de repartizare a dividendelor in iunie 2019 (in suma de 100.000 lei) dar din motive de lichiditati nu ai efectuat plata lor catre actionari. Impozitul se datoreaza totusi, indiferent ca sunt platite sau nu, pana in 25 ianuarie 2020.

16.Cum se repartizeaza dividendele trimestrial ?

Dividendele se distribuie asociaţilor proporţional cu cota de participare la capitalul social vărsat, opţional trimestrial pe baza situaţiilor financiare interimare şi anual, după regularizarea efectuată prin situaţiile financiare anuale, dacă prin actul constitutiv nu se prevede altfel. Acestea se pot plăti în mod opţional trimestrial în termenul stabilit de adunarea generală a asociaţilor sau, după caz, prin legile speciale, regularizarea diferenţelor rezultate din distribuirea dividendelor în timpul anului urmând să se facă prin situaţiile financiare anuale.

In acest sens entitatile trebuie sa intocmeasca situatii financiare interimare.

17. Cand incepe perioada impozabila la microintreprinderi?

În cazul înfiinţării unei microîntreprinderi într-un an fiscal, perioada impozabilă începe:

a) de la data înregistrării acesteia la registrul comerţului, dacă are această obligaţie;

b) de la data înregistrării în registrul ţinut de instanţele judecătoreşti sau alte autorităţi competente, dacă are această obligaţie, potrivit legii.

18. Cand se incheie perioada impozabila in cazul fuziunilor sau divizarilor?

Perioada impozabilă a unei microîntreprinderi se încheie, în cazul divizărilor sau al fuziunilor care au ca efect juridic încetarea existenţei persoanei juridice prin dizolvare fără lichidare, la una dintre următoarele date:

a) la data înregistrării în registrul comerţului/registrul ţinut de instanţele judecătoreşti competente a noii societăţi sau a ultimei dintre ele, în cazul constituirii uneia sau a mai multor societăţi noi;

b) la data înregistrării hotărârii ultimei adunări generale care a aprobat operaţiunea sau la altă dată stabilită prin acordul părţilor, în cazul în care se stipulează că operaţiunea va avea efect la o altă dată, potrivit legii.

Perioada impozabilă a microîntreprinderii se încheie, în cazul dizolvării urmate de lichidare, la data depunerii situaţiilor financiare la registrul unde a fost înregistrată, potrivit legii, înfiinţarea persoanei juridice respective.

19. Ce curs de schimb se ia in calcul la conversia plafonului de 1.000.000 eur ?

Cursul de schimb pentru determinarea echivalentului in EUR este cel valabil la închiderea exerciţiului financiar în care s-au înregistrat veniturile. In baza unei circulare MFP valabile pentru anii precedenti se considera cursul publicat in 31.12.2019- deci 4,7793 lei/eur prin urmare plafonul este: 4.779.300 lei.

20.Cand devine o microintreprindere platitoare de TVA?

O microintreprindere devine platitoare de TVA daca depaseste plafonul cifrei de afaceri de 300.000 lei.

21.O microintreprindere neplatitoare de TVA poate efectua achizitii de servicii din UE?

Da, o micro poate face acest lucru insa inainte trebuie sa solicite de la ANAF un cod special de TVA. Va trebui sa comunice acest cod furnizorului, va primi factura fara TVA de la acesta. Apoi, va calcula TVA 19% la valoarea serviciilor si o va plati la buget , depunand in acelasi timp si declaratia 301 si 390.

22.O microintreprindere poate achizitiona autoturisme noi din UE?

Mijloacele de transport noi sunt vehiculele terestre cu motor a căror capacitate depăşeşte 48 cm3 sau a căror putere depăşeşte 7,2 kW, destinate transportului de pasageri sau bunuri cu conditia ca acestea să nu fi fost livrate cu mai mult de 6 luni de la data intrării în funcţiune sau să nu fi efectuat deplasări care depăşesc 6.000 km .

Achizitia este efectuata de un neplatitor de TVA

Ce obligatii exista?

In aceasta situatie, persoana neplatitoare de TVA din Romania are urmatoarele obligatii :

  • sa depuna decontul special de TVA – formular 301
  • sa plateasca TVA la buget in Romania, pe baza decontului special de TVA.

Achizitia este efectuata de un platitor de TVA

Aici lucrurile sunt mai simple.

Un platitor de TVA inregistrat in regim normal conform art. 316 din Cod fiscal va avea urmatoarele obligatii:

  • inregistrarea taxarii inverse 4426 = 4427
  • depunerea declaratiei 390

Citeste mai multe detalii in articolul : Achizitii intracomunitare de mijloace de transport noi – tratament fiscal

23. O microintreprindere poate achizitiona autoturisme second hand din UE?

Daca nu sunt indeplinite conditiile de mai sus, atunci autoturismul nu este considerat nou.

ABC SRL firma platitoare de TVA, inregistrata in Romania, achizitioneaza de la firma Auto GMBH din Germania -firma cu cod valid de TVA, un autoturism care nu mai indeplineste conditiile de a fi nou, conform prevederilor codului fiscal. Firma Auto din Germania nu aplica regimul special al marjei , iar factura o emite fara TVA.

In aceasta situatia, firma ABC din Romania realizeaza o achizitie intracomunitara de bunuri si va face taxare inversa (4426-4427). Aceasta inseamna ca nu mai are TVA de platit in plus la aceasta achizitie. Daca ulterior decide sa vanda masina, atunci se pune problema colectarii TVA. In ce priveste declaratiile fiscale, se depune pe langa decontul de TVA si D 390.

Nota.

In cazul in care ABC ar fi fost firma neplatitoare de TVA dar cu cod special de TVA , atunci ar fi avut obligatia sa depuna D301 si sa plateasca TVA 19 la buget.

Daca esti la prima achizitie intracomunitara de bunuri si nu ai dobandit cod special de TVA, atunci in functie de valoarea masinii (peste sau sub 34.000 lei in echivalent lei) ai obligatii distincte pe care le-am detaliat in articolul :

Achizitii intracomunitare de bunuri – incadrare in plafonul de 10.000 de euro

 ABC SRL firma platitoare de TVA, inregistrata in Romania, achizitioneaza de la firma Auto GMBH din Germania -firma cu cod valid de TVA, un autoturism care nu mai indeplineste conditiile de a fi nou, conform prevederilor codului fiscal. Firma Auto din Germania aplica regimul special al marjei .

Despre acest regim special am scris in articolul :

Regimul special pentru bunuri second hand -10 lucruri bine de stiut

In aceasta situatie, furnizorul a inclus in factura si marja aferenta profitului. Operatiunea nu este impozabila in Romania, prin urmare firma ABC SRL nu are obligatia inregistrarii taxarii inverse, nu are alte obligatii de plata a TVA si nu depune D 390.

Citeste mai multe in articolul:
Vrei sa cumperi din UE o masina second hand pe firma ? Aspecte fiscale

24. O microintreprindere fara activitate mai plateste taxe? Ce obligatii are?

Sunt multe persoane care la un moment dat si-au deschis o firma din dorinta de a incepe o afacere insa ulterior din diferite cauze au renuntat. Au ramas astfel cu o firma, cu activitate 0, pentru care trebuie depuse declaratii periodic.

Ce se poate face in acest caz?
Se poate alege suspendarea activitatii pentru care trebuie să depui la oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunalul unde firma îşi are sediul social, o serie de documente necesare pentru înregistrarea în registrul comerţului a acestei menţiuni.

Termenul limita de suspendare
Intreruperea temporară a activităţii unei societăţi nu poate depăşi 3 ani de la data înregistrării menţiunii în registrul comerţului, potrivit prevederilor art. 237 din Legea nr. 31/1990 privind societăţile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

La o cifra de afaceri de 560.400 lei, pe exemplul de mai sus cu un salariat cu salariu minim 2230, se platesc aceleasi taxe in ambele variante. Pana la acest plafon este mai avantajos sa nu ai salariati, iar de la acest plafon in sus este mai avantajos sa ai salariati.

25. De ce facilitati fiscale poti beneficia pe microintreprindere?

Facilitatile fiscale de care pot beneficia firmele in 2020 difera in functie de domeniul in care activeaza (statul incercand sa incurajeze anumite domenii sau anumite categorii de angajati) sau de datoriile pe care le au la buget ( statul incercand sa colecteze taxele datorate de firme anuland anumite accesorii, in anumite conditii).

Iata mai jos o lista cu facilitati disponibile/avantaje valabile in momentul de fata :

a) Pentru domeniul IT

In acest domeniu se aplica facilitatea de scutire de la plata impozitului pe veniturile de natura salariala, in anumite conditii.

b) Pentru domeniul constructii

In domeniul constructiilor se aplica cateva scutiri speciale incepand cu 2019, in anumite conditii.Acestea sunt:

  • scutirea de impozitul pe venitul din salarii
  • scutirea de CASS la nivelul angajatului;
  • CAS redus cu 3.75 % ( de la 25% la 21.25%)

c) Angajarea absolventilor/somerilor/ucenicilor/stagiarilor– subventii de la buget
Angajarea anumitor categorii cum ar fi absolventii sau somerii poate conduce la anumite avantaje.

Baza legala : Ordonanta de urgenta nr. 60/2018 pentru modificarea si completarea unor acte normative din domeniul fortei de munca.

Printre facilitati se numara si faptul ca angajatorul primeste lunar, pe o perioadă de 12 luni, pentru fiecare absolvent/somer încadrat, o sumă în cuantum de 2.250 lei.

d) Scutirea de impozit a profitului reinvestit

Profitul investit în echipamente tehnologice, calculatoare electronice şi echipamente periferice, maşini şi aparate de casă, de control şi de facturare, în programe informatice, precum şi pentru dreptul de utilizare a programelor informatice, produse şi/sau achiziţionate, inclusiv în baza contractelor de leasing financiar, şi puse în funcţiune, folosite în scopul desfăşurării activităţii economice, este scutit de impozit. Activele corporale pentru care se aplică scutirea de impozit sunt cele prevăzute în subgrupa 2.1, respectiv în clasa 2.2.9 din Catalogul privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, aprobat prin hotărâre a Guvernului.

d) Microintreprinderile pot deduce din baza impozabila contravaloarea casei de marcat

e)Scutirea de contributii sociale a contravalorii tichetelor masa

Angajatorii care acorda tichete de masa angajatilor le vor retine acestora doar impozitul de 10% , contravaloarea acestora fiind scutita de contributii sociale.

 

26.Ce obligatii privind tinerea contabilitatii are o microintreprindere?

Aici lucrurile sunt cat se poate de clare:

Exista doua variante legale (potrivit Legii contabilitatii) pentru a tine contabilitatea unei companii :

Varianta 1

· Contabilitatea se organizează şi se conduce, de regulă, în compartimente distincte, conduse de către directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie. Aceste persoane trebuie să aibă studii economice superioare. Prin persoană împuternicită să îndeplinească funcţia de director economic sau contabil-şef se înţelege o persoană angajată potrivit legii care are studii economice superioare şi care are atribuţii privind conducerea contabilităţii entităţii.

Varianta 2

· Contabilitatea poate fi organizată şi condusă pe bază de contracte de prestări de servicii în domeniul contabilităţii, încheiate cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

 
 

Citiţi aici continuarea. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO