ZF 24

Cosmin Raducu Efrim, director general GRS: A devenit dificil să recrutezi vorbitori de franceză, italiană şi engleză în Bucureşti pentru call-center

Cosmin Raducu Efrim, director general GRS: A devenit...

Autor: Adrian Seceleanu

07.07.2017, 10:28 759

Jucătorii din piaţa locală de call-center se confruntă cu un deficit masiv de forţă de muncă, mai ales la recrutarea de franceză, italiană şi engleză, limbi străine căutate de majoritatea companiilor din Capitală, a spus Cosmin Raducu Efrim, directorul general în cadrul operatorului local de servicii call-center Global Remote Services (GRS).

„Deficitul forţei de muncă ne afectează şi pe noi, în special în Bucureşti. Îl resimţim mai ales când recrutăm vorbitori de franceză, italiană şi engleză, limbi străine căutate de majoritatea companiilor din Capitală”, a precizat Cosmin Raducu Efrim.

El a precizat că deja este extrem de deficil să găseşti candidaţi în Bucureşti, acesta fiind unul dintre motivele pentru care companiile din aceeaşi industrie, şi nu numai, aleg să se îndrepte şi către oraşele secundare şi terţiare ale României.

GRS are în prezent în jur de 350 de angajaţi, împărţiţi în cele trei sedii deţinute de companie, două în Bucureşti şi unul în Piatra Neamţ.

„Anul trecut am angajat circa 250 de oameni noi cu o medie de vârstă de 31 de ani. În ultima vreme media de vârstă a crescut, acum 3-4 ani media era de 26 de ani. Vârsta nu mai este un criteriu pe aceasta piaţă şi nu contează nici experienţa în domeniu”, a mai spus reprezentantul GRS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO