ZF 24

Cosmote şi Romtelecom trec la brandul Telekom România şi vor avea un site şi call-center comun

Integrarea Cosmote cu Romtelecom a accelerat în mandatul germanului Nikolai Beckers. El a venit în România în aprilie 2013, înlocuindu-l pe Stefanos Theocharopoulos.

Integrarea Cosmote cu Romtelecom a accelerat în mandatul germanului Nikolai Beckers. El a venit în România în aprilie 2013, înlocuindu-l pe Stefanos Theocharopoulos.

Autor: Adrian Seceleanu

15.08.2014, 00:06 4651

Rebrandingul grupului Cosmote-Rom­telecom, care se conturează drept cel mai important eveniment de pe piaţa locală de comunicaţii în 2014, va avea loc la jumătatea lunii septembrie, moment din care cei doi operatori vor acţiona pe piaţă sub acelaşi brand, „Telekom România“, potrivit unui nou set de detalii publicat de grup.

Odată ce vor începe să atace piaţa sub acelaşi brand, companiile îşi vor schimba şi denumirea legală, fără a fuziona însă. „Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romte­lecom şi Cosmote România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom România, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom România Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom România Mobile Com­munications S.A. (în loc de Cosmote Ro­manian Mobile Telecommunications S.A).“

Statul a lansat un proces de privatizare pentru restul de 46% din acţiunile Rom­tele­com pe care le mai deţine, însă nu a mai oferit nicio informaţie despre evoluţia procedurii.

Conform informaţiilor de pe piaţă, schimbarea numelor Cosmote şi Romtelecom va fi realizată pe data de 13 septembrie, când va debuta oficial şi campania de rebranding. În ambele companii se lucrează la trecerea la noul brand, a declarat germanul Nikolai Beckers, CEO al Cosmote şi Romtelecom. Obiectivul proiectelor este de a livra „o experienţă «T» completă, asta însemnând tehnologie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie (...) este investită în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează îm­preună, sincronizat.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO