ZF 24

Covalact: Nu mai sunt resurse pentru ca promotiile practicate anul acesta sa se repete si in 2010

25.12.2009, 09:30 142

Zsolt Kovacs si Oana Laslo, managerii care au preluat lainceputul acestui an conducerea producatorilor de lactate Covalactsi Primulact, controlate de fondul american de investitiiSigmaBleyzer, sustin ca principala problema cu care s-au confruntatin 2009 a fost faptul ca preturile produse finite au scazut maimult decat cele ale materiilor prime. Acest lucru s-a intamplat pefondul promotiiilor agresive practice de majoritatea producatorilordin industria lactatelor.

"Au fost promotii care in alte vremuri nu s-ar fi facut si carenu as vrea sa se repete anul viitor. Nu cred ca mai sunt resursesuficiente pentru a se repeta ceea ce s-a intamplat in varaaceasta(n.red.-in ceea ce priveste promotiile)", a afirmat ZsoltKovacs, vicepresedinte executiv operational al Covalact.

Reprezentantul companiei a adaugat ca producatorul de lactate aoperat deja o majorare de pret de 5-6% la nivel de companie fata depreturile practicate in aceasta vara. "Nu intentionam sa facem altemajorari de pret in prima parte a anului viitor, dar acest lucru vadepinde si de evolutia pretului materie prime", a completatmanagerul companiei.

Grupul de companii detinut in industria locala a lactatelor defondul de investitii SigmaBleyzer, format din Covalact siPrimulact, a rulat anul trecut afaceri consolidate de 115 mil. lei(31,2 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO