ZF 24

Cramele Recas: Estimam o crestere solida a volumului de vin pe care il putem pune in vanzare abia in 2010

04.08.2008, 20:30 24

Cramele Recas, unul dintre principalii producatori de vin de pe piata locala, are in derulare un proces de restructurare a portofoliului de produse, ceea ce uniformizeaza vanzarile la nivelul HoReCa, dar rezolva si problemele rupturilor de stoc.

"Aveam foarte multe produse din game diferite, cu etichete diferite care intr-o proportie de 80% aveau aceeasi adresabilitate. Prima data am constientizat acest lucru, pe segmentul vinurilor premium. Ne-am dat seama ca avem 17 etichete ceea ce era un foarte mare dezavantaj pentru ca in unele restaurante din Bucuresti aveam o parte din etichete, in altele o alta parte. Practic nu era un efort concentrat, astel incat consumatorul sa se intalneasca cu acelasi produs in toate punctele de vanzare cu acelasi nivel de servicii", a spus Rares Marinescu, director general al Cramele Recas Group.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt cele mai bine vandute branduri din punct de vedere al volumului si care a fost cifra de afaceri a producatorului anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO