ZF 24

Cris-Tim a implementat o soluţie de business furnizată de Relevance Management

Cris-Tim a implementat o soluţie de business furnizată...

Autor: Ioana Nita

08.10.2013, 19:49 543

Producătorul de mezeluri Cris-Tim, controlat de omul de afaceri Radu Timiş, va implementa soluţia QlikView Business Discovery, furnizată pe plan local de Relevance Management, prin intermediul căreia se pot unifica analizele şi rapoartele companiei într-un singur loc pentru a reducerea timpului de acces la informaţii. „Productivitatea a crescut semnificativ odată ce am început să utilizăm analizele şi raportările complexe din QlikView”, a spus Robert Enescu, directorul financiar al Cris-Tim.

La început, Cris-Tim a implementat soluţia în departamentul de vânzări şi la cel financiar, iar apoi QlikView Business Discovery a fost adoptată de către toate departamentele importante din grupul Cris-Tim. Colaborarea dintre Relevance Management şi Cris-Tim a început în urmă cu 4 ani. Relevance Management este partenerul QlikView care implementează soluţia Business Discovery pe plan local, având în portofoliu clienţi precum ING Bank, Electroprecizia, Regina Maria, Holcim, Saint Gobain, Profi şi Zarea.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.10.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO