BistroMar, restaurantul deschis în vara anului 2018 de Cristian Dărmănescu, fondator şi al Alfredo Seafood - brand sub care se vând peşte şi fructe de mare, a înregistrat în cele două luni de stare de urgenţă un rulaj de doar 25% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe segmentul HoReCa.
„Am avut însă rezultate mulţumitoare prin vânzarea de peşte crud, proaspăt şi congelat, în marea majoritate peşte de captură. În ceea ce priveşte Alfredo Seafood, am avut comenzi în special din zona de retail, dat fiind că în lunile martie şi aprilie consumul a fost mai mult casnic. Din păcate, zona HoReCa a încetinit considerabil, cu circa 75% faţă de aceeaşi perioadă din 2019“, a spus pentru ZF Mihai Cristian Dărmănescu, director general al BistroMar şi fondator al Alfredo Seafood.
La finalul anului trecut, restaurantul BistroMar a înregistrat afaceri de 6 milioane de lei, iar Alfredo Seafood a ajuns la afaceri de peste 77 de milioane de lei.