ZF 24

Cristian Găvan, MAM Bricolaj: Am mărit bugetul pentru reclamele online, ceea ce ne-a adus o creştere semnificativă a traficului şi o creştere de 300% a vânzărilor în online în lunile aprilie şi mai

Antreprenori locali

Cristian Găvan, MAM Bricolaj: Am mărit bugetul pentru reclamele online, ceea ce ne-a adus o creştere semnificativă a traficului şi o creştere de 300% a vânzărilor în online în lunile aprilie şi mai

Cristian Găvan, proprietarul MAM Bricolaj: Cele două luni de stare de urgenţă au fost dificile, mai ales din prisma lipsei de predictibilitate. Nu am mai întâlnit o situaţie în care era posibil ca totul să fie blocat pe o perioadă nedeterminată.

Autor: Alina-Elena Vasiliu

23.06.2020, 16:15 201

♦ Compania deţine două magazine în Bucureşti, unu în Berceni şi unu în Titan ♦ În 2019, MAM Bricolaj a făcut afaceri de 29,4 milioane de lei, cu 15% mai mult comparativ cu anul anterior.

Familia Găvan, care deţine magazi­ne­le de materiale pentru construcţii MAM Bricolaj din Bucureşti, a trecut prin perioada de stare de urgenţă se­curizându-şi resursele pentru pla­ta furnizorilor, dar şi mi­zând pe promovarea pe internet.

„Am mărit bugetul pen­tru reclamele online, ceea ce ne-a adus o creş­te­re semnificativă a traficu­lui, iar pe lângă acest lucru ne-a adus şi o creştere de 300% a vânzărilor în online în luni­le aprilie şi mai“, spune Cristian Găvan, cofondatorul MAM Bricolaj, alături de Petruţa Găvan.

Compania deţine două magazine în Bucureşti, unu în Berceni şi unu în Titan. În 2019, MAM Bricolaj a făcut afaceri de 29,4 milioane de lei, cu 15% mai mult comparativ cu anul anterior.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO