Retailerul Metro l-a numit pe Cristian Stoenică în functia de Director de Franciză şi membru al Consiliului de Administraţie al METRO Convenience România, care operează brandul LaDoiPaşi Extra, un format de franciză destinat zonelor urbane mari, aflat încă într-o perioadă de testare.
Numirea este valabilă de la 1 august.
METRO Convenience România a fost înfiinţată în ianuarie 2022 de METRO Cash&Carry România.
Din noul rol, Cristian Stoenică va coordona dezvoltarea magazinelor LaDoiPaşi Extra şi va avea contribui la expansiunea şi consolidarea francizei LaDoiPaşi.
"Sunt onorat de oportunitatea de a conduce un proiect atât de ambiţios cum este dezvoltarea magazinelor LaDoiPaşi Extra. Sunt conştient de responsabilitatea pe care o implică acest rol şi, alături de echipa mea, voi continua să aplic cunoştinţele şi experienţa acumulate în cei peste 17 ani de activitate la METRO, pentru a dezvolta comerţul de proximitate. Vom rămâne concentraţi pe crearea unor soluţii personalizate şi pe adaptarea constantă a serviciilor noastre pentru a asigura o experienţă de cumpărături cât mai plăcută şi eficientă pentru clienţii finali. Cred cu tărie în potenţialul francizei LaDoiPaşi de a transforma comerţul tradiţional şi mă bucur să susţin activ această evoluţie", a declarat Cristian Stoenică.
El şi-a început cariera la METRO România la începutul anului 2007, în Departamentul Operaţional, unde a fost implicat în coordonarea diviziilor Office şi Sezon. În 2011, a preluat un rol în Forţa de Vânzări ca Specialist Expansiune Franciză, iar din 2014 a devenit Coordonator Proiect Franciză Retail în echipa Head Office. În 2017, a fost numit Manager Regional de Vânzări, iar în 2019, Manager de Vânzări Retail.
Din martie 2020, Cristian a fost Head of Retail Sales, având un rol important în dezvoltarea reţelei de franciză LaDoiPaşi, dar şi a segmentului de clienţi revânzători ai companiei METRO.