ZF 24

Cu 250.000 € au pus pe piaţă brandul Sloop, care a ajuns în şase din cele 12 mari reţele de comerţ

Cu 250.000 € au pus pe piaţă brandul Sloop, care a...

Autor: Maria Tufan

20.09.2015, 00:00 4921
Melania Damian (41 de ani) împreună cu alţi doi antreprenori decideau în urmă cu trei ani  să aducă pe piaţa locală un brand de băuturi fresh, iar în urma unei investiţii de 250.000 euro, primul camion încărcat cu smoothie-urile şi fresh-urile Sloop a început să aprovizioneze hipermar­keturile Carrefour.
 
„Pentru mine a început mai mult ca un proiect de consultanţă, dar pentru că asociaţii mei aveau businessuri fără vreo legătură cu industria asta, au insistat să mă ocup şi de operaţiuni. În felul acesta am decis că prioritatea noastră este să creăm un brand care să fie „acceptat“ de consumator, iar abia apoi să ne gândim la investiţii şi mai mari precum o fabrică proprie,“ a explicat Melania Damian, business leader-ul brandului Sloop.
 
Damian nu a dorit să dezvăluie identitatea celorlalţi doi acţionari ai companiei. Datele de la Registrul Comerţului arată că firma Loja Fructelor SRL din Argeş este controlată integral de compania Daily Vit Sal înregistrată în Beirut. Anul trecut Loja Fructe­lor a avut afaceri de 75.000 de euro, pierderi de 35.000 de euro şi un singur angajat, potrivit datelor de la mfinante.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO