ZF 24

Cum se va schimba piaţa de modă: Pandemia de COVID-19 ar putea alimenta dezvoltarea magazinelor second-hand

Humana este o reţea de circa 40 de magazine second-hand deschise în mai multe oraşe mari şi medii din ţară.

Humana este o reţea de circa 40 de magazine second-hand deschise în mai multe oraşe mari şi medii din ţară.

Autor: Cristina Roşca

09.05.2020, 12:34 27220

♦ Pe piaţa din România nu există cifre oficiale, însă se vede de câţiva ani o expansiune a magazinelor de tip second-hand.

Magazinele de tip second-hand ar putea deveni un jucător tot mai puternic pe piaţa modei din lume, dar şi din România, ajutate de criza economică pro­vocată de pandemia de COVID-19. De altfel, aceste magazine se aflau deja pe un trend ascendent în contextul în care consumatorii au realizat că indus­tria textilă se mişcă mai rapid ca ni­cio­dată, astfel că se produce mult şi ieftin, iar impactul asupra mediului e major.

Creşterea rapidă a numărului de oameni care îşi pierd locul de muncă şi reducerea semnificativă a veniturilor pentru o mare parte din populaţie în contextul crizei economice actuale ar putea fi o sursă suplimentară de creştere pentru această piaţă a modei, cea a pro­duselor la mâna a doua.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO