ZF 24

De ce au succes e-reader-ele?

De ce au succes e-reader-ele?
17.01.2010, 17:25 19

Cu mai multi ani in urma, Steve Jobs a declarat ca dispozitivelede tip e-book reader nu-l intereseaza, pentru simplul motiv calumea nu mai citeste, scrie Mircea Sarbu intr-un editorial Business Magazin.

In fine, a venit si vremea lor. Inca nu prea e clar cum artrebui sa le spunem, pentru ca "cititoare de carti electronice" eevident prea complicat si oarecum impropriu - la urma urmei noicitim, nu ele. Pana la urma, e vorba de niste dispozitive portabilecare ne permit sa vizualizam continutul unor publicatii stocate informa digitala. Desigur, aceasta este doar functia primara, pentrucare nu ar merita sa scoatem din buzunare cateva sute de dolaridaca nu ar mai fi cateva avantaje notabile. Primul este capacitateade stocare: cateva sute de carti, reviste, ziare sau orice altcontinut (chiar documente personale) ne stau la dispozitie oricand,ca sa nu mai vorbim de un obligatoriu dictionar de limba (engleza,deocamdata) si chiar accesul la enciclopedii on-line. Al doileaeste posibilitatea de a cumpara extrem de comod continutul dorit,datorita accesului wireless la magazinele specializate (care deregula ne permit sa "frunzarim" prin oferta) si, evident, datoritapretului mai mic decat al editiilor tiparite. Ar mai fi si altele,insa toate acestea la un loc n-ar insemna nimic fara un confortvizual comparabil cu lectura textului imprimat. Acesta este de faptprincipalul motiv pentru care vremea lor a venit abia acum:tehnologiile de afisare au ajuns la maturitate. Cititi mai multedespre noile e-book reader-e si de succesul decare s-au bucurat acestea la CES 2010 intr-uneditorial scris de Mircea Sarbu pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO