ZF 24

Deloitte: Companiile de comunicaţii, media şi comerţ investesc aproape 90% din bugetul de promovare în marketing digital; companiile din sănătate şi energie alocă doar 50%

Deloitte: Companiile de comunicaţii, media şi comerţ...

Autor: Roxana Rosu

15.12.2022, 12:14 202

Companiile din majoritatea industriilor direcţionează mai mult de jumătate din bugetul de marketing (58%) către activităţi din mediul digital, potrivit celei mai recente ediţii a studiului Chief Marketing Officer, realizat de Universitatea Duke cu sprijinul Deloitte.

Cei mai mari investitori în marketing digital sunt companiile din comunicaţii şi media, care direcţionează 90% din bugetul de marketing către această zonă, şi cele din comerţ (87%), urmate de cele din domeniul tehnologiei (70%).

La polul opus, printre companiile care încă implementează o pondere importantă de activităţi de marketing diferite de cele digitale se numără cele din sănătate, care direcţionează doar 51% din buget către marketingul digital, din energie (53%) şi din domeniul financiar-bancar şi al asigurărilor (61%).

„Acum doi ani, profesioniştii în marketing au fost nevoiţi să se adapteze rapid la o nouă realitate în care interacţiunea fizică nu era posibilă şi să găsească soluţii de a transpune activităţile de marketing în online pentru a-şi ajuta companiile să păstreze legătura cu clienţii existenţi, dar şi să atragă noi clienţi. Activităţile de marketing digital au reprezentat unul dintre pilonii succesului înregistrat de organizaţii în perioada pandemiei, iar acum am intrat într-o nouă etapă, în care folosirea de noi tactici şi de instrumente, cum ar fi colectarea şi analizarea datelor, creează premisele unei abordări mai structurate şi mai uşor de măsurat”, a spus Ruxandra Băndilă, Director Marketing şi Business Development, Deloitte România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO