ZF 24

Deutsche Telekom lansează o campanie care pune în prim plan reţeaua grupului de pe continent

Deutsche Telekom lansează o campanie care pune în prim...

Autor: Adrian Seceleanu

08.05.2015, 01:31 548

Deutsche Telekom va lansa o campanie la nivel european, sub sloganul “Noi conectăm oamenii în Europa”, care aduce în centrul atenţiei reţeaua de comunicaţii dezvoltată pe continent, potrivit grupului german.

Campania va fi lansată gradual într-un număr 12 ţări, prima fiind Germania, urmată de Macedonia şi Muntenegru. În România şi în celelalte ţări prinse în program campania va fi lansată în iunie.

“Prin această campanie vrem să atragem atenţia asupra faptului că Europa creşte din ce în ce mai unită, şi că Deutsche Telekom şi tehnologiile sale de top conectează oamenii şi pieţele depăşind frontierele”, a declarat Hans-Christian Schwingen, directorul de strategie pentru brand şi marketing communication al Deutsche Telekom.

DT controlează în România fostele companii Cosmote şi Romtelecom, un business de 1 mld. euro pe an, care a trecut la brandul Telekom la jumătatea lunii septembrie 2014.

În România, în ciuda investiţiilor substanţiale din ultimii ani, grupul Telekom are încă de recuperat un decalaj faţă de unii dintre competitorii săi în ce priveşte dezvoltarea reţelelor sale fixe şi mobile. Spre exemplu, Telekom nu oferă încă pe scară largă servicii de internet fix la viteze de până la 1 Gbps cum o face rivalul său şi liderul pieţei de net fix - compania de cablu RCS&RDS. Pe segmentul de comunicaţii mobile, Telekom are reţeaua 4G cu cea mai redusă acoperire în raport cu rivalii săi; conform datelor prezentate de operatori, acoperirea la nivelul întregii populaţii a reţelelor 4G în luna februarie era următoarea: Orange - 63,63%, Vodafone - 55% iar Telekom - 27%.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO