ZF 24

Dezvoltarea retailului schimba strategiile importatorilor de bauturi energizante

17.10.2006, 19:32 13

Cresterea retelelor de retail i-a determinat pe distribuitorii de bauturi energizante sa-si modifice strategia, punand accent tot mai mult pe prezenta produselor in rafturile supermarketurilor si hypermarketurilor. Piata de bauturi energizante era situata anul trecut la 2,5 milioane de litri, estimarile pentru acest an vizand atingerea pragului de 3 milioane de litri.
Pe segementul de retail, benzinariile detin o pondere de 39% din vanzarile valorice, echivalentul a 2,34 mil. de euro, conform unui studiu AC Nielsen din anul 2005. Urmeaza hypermarketurile si supermarketurile cu 30,17% din vanzari si magazinele alimentare cu o pondere de 22%. Cititi detalii despre piata de retail din Romania, in ZIARUL FINANCIAR de maine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO