ZF 24

Diana Coroabă, partener PwC: Băncile încearcă să stimuleze sectorul de retail, sunt foarte multe programe de fidelizare derulate împreună cu retaileri

Diana Coroabă, partener PwC: Băncile încearcă să...

Autor: Claudia Medrega, Anelis Baciu

28.06.2016, 15:38 225

Vedem că bancile încearcă să stimuleze sectorul de retail, sunt foarte multe programe de fidelizare derulate împreună cu retaileri cu acumulare de puncte fidelitate pentru plăţi cu cardul şi mai noi cu telefonul mobil, a spus Diana Coroabă, partener PwC.

Alte declaraţii: 

Este important să ne uităm la transformarea punctelor de fidelitate în reduceri de preţ şi la modul de taxare a acestora. Fiscalitate este importantă pentru ca se poate transfera in costuri si pentru banci si comercianti.

Avem foarte mult cash în economie din cauza  unei economii negre foarte mare. Tarile bancarizate au ajuns la un grad mare de bancarizare şi pentru că au fost interzise unele tranzacţii cu cash.

Clientul va plati mai putin – o suma mai mica de bani. Tva-ul se calculeaza fie la intreg pretul de vanzare sau la pretul efectiv platit de client.

Dacă reducerile reflectate de comercianţi- atunci tva poate fi redus – dacă red sunt suportate de banca exista jurisprudenta europena aspun ca nu pot sa reduc TVA.

O alte tendinta pe retail banking – nu doar la industrii financiare – e foarte eficienta la instituţiile financiar e- stimularea fortei de vanzari a dealarilor si retailerilor – protocoale – dacă forţa de vanzare face referinta la vânzare de produse bancare si se indeplineste volumul de vanzari industria acorda corect fie tichete cadou sau sume de bani.

Instituţiile financiare sunt prudente.

Si companiile de asigurări incearcă sa stimuleze forţa de vanzari

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO