ZF 24

Dilema consumatorului roman: unt sau margarina

10.08.2008, 20:45 15

Confruntata cu concurenta untului, preferat ca aliment mai sanatos, desi mai scump, margarina a pierdut teren in ultimii ani. Ce sanse mai are margarina de a supravietui pe piata, se intreaba revista BUSINESS Magazin.

Cu campanii publicitare, arome exotice sau adaosuri de ingrediente simbolice pentru alimentatia sanatoasa, producatorii incearca sa recupereze cotele de piata pierdute. Unilever a decis sa reia anul acesta campania publicitara "Este bine sa mananci margarina", lansata toamna trecuta la televiziune si pe print.
"Am pornit de la faptul ca in Romania s-a creat o prejudecata fata de margarina", spune Otilia Priceputu, brand manager Rama si Becel la Unilever South Central Europe.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care este rolul campaniei si care sunt explicatiile scaderii consumului de margarina.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO