ZF 24

Doi antreprenori ţintesc vânzări de 35.000 de euro dintr-un business de dulciuri

Adina Sima, managing partner al firmei Buttercup Sweets, care administrează brandul de dulcuri DulceBun

Adina Sima, managing partner al firmei Buttercup Sweets, care administrează brandul de dulcuri DulceBun

Autor: Mihaela Pascari

07.05.2016, 13:01 2436

Adina Sima şi Dan Bergan au investit în urmă cu doi ani suma de 20.000 de euro într-o afacere cu dulciuri din Capitală - atelierul DulceBun - , iar dacă în primul an de activitate abia şi-au recuperat investiţia, pentru anul acesta estimează vânzări cu 75% mai mari şi au în plan extinderea echipei.

„Am lucrat nouă ani în publicitate şi marketing înainte să-mi redescopăr pasiunea pentru dulciuri, să investesc în pregătirea mea şi în laboratorul de cofetărie. Ţin minte că în trecut făceam dulciuri pentru prieteni şi vecini“, a spus Adina Sima, managing partner al firmei Buttercup Sweets, care administrează brandul de dulcuri DulceBun.

Investiţia iniţială de 20.000 de euro a provenit din resursele acţionarilor, iar banii au fost folosiţi pentru achiziţia unui cuptor profesional, o masă frigorifică, frigider şi alte materiale necesare pentru derularea activităţii.

„Cele mai apreciate dulciuri de anul trecut au fost macarons cu caramel sărat, tortul de morcov cu mousse de brânză, iar anul acesta am lucrat mai mult la dezvoltarea gamei de biscuiţi şi până acum câştigătorii au fost cei din gama short bread cu caramel sărat“, a mai spus Adina Sima.

Afacerea Buttercup Sweets a încheiat anul trecut cu afaceri de 20.000 de euro, iar fondatorii spun că voiau ca în primul an de activitate doar să-şi acopere investiţia, lucru care s-a întâmplat. Pentru anul acesta, ei estimează creşterea businessului până  la 35.000 de euro.

„Colaborăm cu agenţii de publicitate şi dezvoltăm produse speciale pentru campanii“, a mai precizat Adina Sima.

Produsele brandului DulceBun sunt realizate doar la comandă, iar preţurile variază între 80 şi 120 de lei per kg când vine vorba de torturi, macarons se vând cu câte 3,5 lei bucata iar cupcakes-urile au preţuri cuprinse între 10 şi 14 lei.

„Unul dintre cel mai frumoase şi grele proiecte a fost dezvoltarea de căsuţe de turtă dulce, care aveau un design ce permitea ca în cadrul acestora să intre câte un bec inteligent, care poate fi controlat prin telefon. Am avut o cerere de 100 de astfel de case, fiecare dintre ele având câte 16 mici decoraţiuni, câte 8 ferestre făcute din câte şase pătrăţele mici“, îşi aminteşte Adina Sima.

Anul trecut, în cadrul atelierului a activat un singur angajat, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, iar anul acesta acţionarii vor să mai angajeze doi cofetari. Totodată, planurile pentru anul acesta includ ca afacerea Dulce Bun să fie mai vizibilă în mediul online, având în vedere că în prezent se lucrează la site-ul atelierului de dulciuri.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO