ZF 24

Doi antreprenori vor 25.000 de euro din selfie-uri la evenimente

Doi antreprenori vor 25.000 de euro din selfie-uri la...

Autor: Mihaela Pascari

10.01.2016, 12:46 3296

Dana Mincă împreună cu Ionuţ Lucian Olteanu au  pus pe picioare în martie, anul trecut, firma Outbox Concept, care administrează brandul Photo­Snack, în care an­tre­pre­norii au investit circa 15.000 de euro bani proprii şi estimează vânzări de circa 25.000 de euro.

Social Photo Booth este o cabină cu un software prin intermediul căruia se fac poze care se pot integra cu paginile de social media pe care se postează instant galerii cu fotografii de la eveniment. 

„Ideea a pornit datorită businessurilor anterioare în domeniul organizării de eve­nimente şi al promovării online, în care am lucrat timp de 10 ani, dar a contat şi pasiunea pentru fotografie a lui Ionuţ“, spune Dana Mincă, cofondator în ca­drul firmei Outbox Concept.

Photo Booth-ul este  comandat în special de cei care organizează petreceri de pro­movare şi evenimente de pu­blicitate, lansări de produse şi branduri, concerte, târguri şi expoziţii, conferinţe şi evenimente interne. „Este un mod eficient de marketing din punctul de vedere al costurilor, oamenii aleg să îm­păr­tăşească imaginile şi videourile de la petrecere  pe reţelele lor sociale şi să se identifice în acele poze“, spune Dana Mincă.

Cei doi antreprenori au fost prezenţi anul trecut la 50 de evenimente, iar pentru 2016 vor să tripleze numărul evenimentelor la care participă.  

„Cabinele foto tradiţionale, dotate cu echipament standard foto-video, sunt de domeniul trecutului. Felul în care facem fotografii evoluează datorită device-urilor, app-urilor şi re­ţelelor sociale pe care le folosim zilnic.“

Bugetul pe care clienţii îl alocă pentru a avea Photo Booth-ul la un eveniment începe de la 299 de euro şi poate depăşi 1.000 de euro în funcţie de complexitatea evenimentului. Photo Booth poate fi la dispoziţia clienţilor pentru un minim de două ore sau nede­ter­minat, pentru evenimentele care de­păşesc mai multe zile. „Românii sunt receptivi şi pre­gătiţi să acceseze serviciile noastre. Le place ideea şi să se distreze la petreceri cu acest echipament.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO