Dana Mincă împreună cu Ionuţ Lucian Olteanu au pus pe picioare în martie, anul trecut, firma Outbox Concept, care administrează brandul PhotoSnack, în care antreprenorii au investit circa 15.000 de euro bani proprii şi estimează vânzări de circa 25.000 de euro.
Social Photo Booth este o cabină cu un software prin intermediul căruia se fac poze care se pot integra cu paginile de social media pe care se postează instant galerii cu fotografii de la eveniment.
„Ideea a pornit datorită businessurilor anterioare în domeniul organizării de evenimente şi al promovării online, în care am lucrat timp de 10 ani, dar a contat şi pasiunea pentru fotografie a lui Ionuţ“, spune Dana Mincă, cofondator în cadrul firmei Outbox Concept.
Photo Booth-ul este comandat în special de cei care organizează petreceri de promovare şi evenimente de publicitate, lansări de produse şi branduri, concerte, târguri şi expoziţii, conferinţe şi evenimente interne. „Este un mod eficient de marketing din punctul de vedere al costurilor, oamenii aleg să împărtăşească imaginile şi videourile de la petrecere pe reţelele lor sociale şi să se identifice în acele poze“, spune Dana Mincă.
Cei doi antreprenori au fost prezenţi anul trecut la 50 de evenimente, iar pentru 2016 vor să tripleze numărul evenimentelor la care participă.
„Cabinele foto tradiţionale, dotate cu echipament standard foto-video, sunt de domeniul trecutului. Felul în care facem fotografii evoluează datorită device-urilor, app-urilor şi reţelelor sociale pe care le folosim zilnic.“
Bugetul pe care clienţii îl alocă pentru a avea Photo Booth-ul la un eveniment începe de la 299 de euro şi poate depăşi 1.000 de euro în funcţie de complexitatea evenimentului. Photo Booth poate fi la dispoziţia clienţilor pentru un minim de două ore sau nedeterminat, pentru evenimentele care depăşesc mai multe zile. „Românii sunt receptivi şi pregătiţi să acceseze serviciile noastre. Le place ideea şi să se distreze la petreceri cu acest echipament.“