În prezent, brandul Coffee 2 Go are cinci angajaţi care pregătesc în fiecare zi minimum 100-150 de cafele atât pentru buticul amplasat în Gara de Nord, cât şi pentru cel de pe strada Buzeşti, în apropiere de Piaţa Victoriei
Vlad Timaru a început să tatoneze ideea antreprenoriatului încă din ’98, când făcea comerţ cu pixuri şi brichete, iar de-a lungul timpului a trecut de la afaceri în agricultură la publicitate şi chiar turism. Anul trecut însă a pariat pe un nou business şi a deschis un butic cu cafea în Gara de Nord. În prezent, el şi partenerul său de afaceri Mircea Rădulescu fac în jur de 30.000 de lei pe lună cu două astfel de buticuri de doi metri pătraţi, construite sub forma unui pahar de cafea.
„Ideea businssului a pornit încă din 2007, când am înregistrat forma chioşcului cu cafea, însă a durat vreo patru ani până să găsesc o firmă în România dispusă să se înhame la o astfel de construcţie. Primul chioşc a fost gata într-un an de la momentul în care am găsit producătorul. Mi se pare că este un model de business cu un potenţial foarte mare, pentru că sunt convins că sunt mulţi pasionaţi de cafea care s-au săturat de cea făcută la filtru sau care nu sunt dispuşi să dea 14-15 lei pentru o ceaşcă într-o cafenea“, spune Vlad Timaru.