ZF 24

După turism, Vivolis atacă şi piaţa HoReCa, unde pariază pe un restaurant de lângă podul Otopeni

Vivolis, noul restaurant de lângă podul Otopeni

Vivolis, noul restaurant de lângă podul Otopeni

Autor: Greta Bogdan

07.08.2015, 15:40 1031

Raluca Ioana Dumitru, acţionara Vivolis, atacă un nou segment de piaţă şi deschide un restaurant cu acelaşi nume ca cel al platformei de turism, în zona podului Otopeni, unde vrea să vândă clienţilor preparate cu specific internaţional, care au preţuri ce variază între 18 şi 87 de lei.

Firma care operează agenţia de turism Vivolis, administrată de Raluca Ioana Dumitru, a încheiat anul trecut cu afaceri de 3,4 mil. lei (aproximativ 770.000 de euro), în creştere faţă de anul anterior cu aproape un milion de lei.

Reprezentanţii Vivolis nu au menţionat care a fost costul investiţiei în restaurantul nou deschis. Potrivit estimărilor ZF, preţul unui astfel de  proiect poate varia de la câteva mii de euro, la un milion de euro, în funcţie de modificările pe care le face administratorul.

Restaurantul s-a deschis pe un teren închiriat de 10.000 de metri, unde exista deja o vilă, pe care administratorii au recondiţionat-o, punând bazele noului proiect.

“Ni s-a părut o evoluţie bună trecerea de la  platforma de travel la zona de  HoReCa, iar acest spaţiu de lângă Otopeni a fost o bună oportunitate, având în vedere că exista deja o casă construită aici”, a spus Denisa Căldăraru, marketing manager al OVI Group, pentru ZF.

Deschiderea unităţii face parte dintr-un proiect mai amplu pe care administratorii se gândesc să îl dezvolte pas cu pas, în următorul an, prin crearea unui spaţiu pentru evenimente, piscine, teren de golf.

În meniul restaurantului  cu specific international se găsesc preparate ca parfait din ficat de raţă, burrata cu roşii sau  proscitto sau vită argentiniană, care au preţuri ce variază de la 18 la 87 de lei.

În prezent, restaurantul Vivolis are 15 angajaţi care ţintesc un public cu vârste cuprinse între 25 şi 45 de ani, cu venituri medii, părinţi tineri  sau chiar oameni de afaceri care lucrează în companiile din zonă, mai spune Denisa Căldăraru.

Dacă noul proiect va avea rezultatele aşteptate de administratori, aceştia iau în calcul extinderea afacerilor în zona HoReCa.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO