Lanţul de şapte magazine de tip duty-free Best Value a terminat anul trecut cu o cifră de afaceri de 80,2 mil. lei (18 mil. euro), cu 16% peste nivelul din 2013. Mai mult, afacerile magazinelor deschise în principalele aeroporturi din România sunt de peste două ori mai mari decât în 2008, ultimul an de boom economic.
Cu un total de 220 de angajaţi, lanţul de retail a obţinut anul trecut o marjă de profit de 4%. Compania Millenium Pro Design, care administrează magazinele, a deschis duty-free-uri în principalele aeroporturi din ţară, respectiv Henri Coandă (Otopeni) (cinci magazine), Timişoara (1) şi Cluj (1), potrivit site-ului propriu. Cele trei aeroporturi au avut anul trecut un trafic de peste 9,3 milioane de pasageri, respectiv 87% din traficul total al celor 16 aeroporturi din România. Celelalte aeroporturi din România sunt mici, unele dintre ele începând să se dezvolte mai mult în ultimii ani, odată cu intrarea operatorilor low cost în oraşe de provincie. În acest context, lanţul de magazine Best Value urmează să se extindă şi în aeroporturile din Sibiu şi Târgu-Mureş cu câte un magazin, conform site-ului propriu.