Cele două luni de stare de urgenţă, în contextul pandemiei de coronavirus (COVID-19), au reprezentat o perioadă total ieşită din comun, în care a fost necesară adaptarea rapidă la noua realitate a modului obişnuit de a face lucrurile, dar această perioadă a demonstrat că banking se poate face şi de acasă, a declarat Emil Bituleanu, director general al Libra Internet Bank, pentru ZF.
„A fost o perioadă total ieşită din comun, în care a fost nevoie să adaptăm foarte rapid la noua realitate modul nostru obişnuit de a face lucrurile, în condiţiile unor cerinţe legale şi măsuri de protecţie specifice pe care a trebuit să le respectăm şi să le aplicăm fără greşeală. Au fost trei etape distincte. La început, am luat măsuri urgente pentru protecţia sanitară a salariaţilor şi clienţilor şi am mandatat Comitetul pentru situaţii de urgenţă în vederea gestionării operative a situaţiei apărute. Ulterior, am adoptat măsuri pentru implementarea rapidă a tuturor dispoziţiilor guvernamentale. Apoi, am analizat, la nivelul consiliului de administraţie, industriile şi potenţialul de business în noul context“, a transmis şeful Libra Internet Bank pentru catalogul Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2020, pe care ZF îl va lansa în perioada următoare.