ZF 24

Eugen Anicescu, Coface: România este o piaţă încă tânără din perspectiva maturităţii asigurărilor de credit comercial, dar potenţial de creştere există

Eugen Anicescu, Coface: România este o piaţă încă tânără din perspectiva maturităţii asigurărilor de credit comercial, dar potenţial de creştere există

Eugen Anicescu, country manager la Coface România: În contextul crizei actuale, scăderea bruscă a activităţii şi închiderea unor sectoare pot afecta instantaneu un număr mare de companii, generând pierderi multiple pentru furnizori, care se pot acumula şi genera probleme grave de lichiditate. Prin urmare, existenţa unui instrument de protecţie este cu atât mai util în această perioadă în care aceste riscuri de neîncasare a creanţelor sunt sensibil mai mari.

Autor: Mircea Nica

04.06.2020, 19:15 63

♦ Asigurarea creditelor comerciale este un produs vândut doar de asigurătorii specializaţi. Pe pieţele mature acesta este un produs de nişă şi există un număr limitat de jucători ♦ Piaţa din România nu este foarte diferită din acest punct de vedere, susţine şeful Coface.

Coface România, unul dintre prin­­­cipalii asigurători de credit co­mer­cial din România, estimează că numă­rul com­­paniilor care au achi­zi­ţionat o po­liţă de credit comercial a ajuns la 2.000, a trans­mis Eugen Anicescu, country ma­­­na­ger la Coface România, la solicitarea ZF.

„Estimăm că numărul companiilor din România care au achiziţionat o ast­fel de poliţă de asigurare este în jur de 2.000, în condiţiile în care în general compa­ni­ile care au apelat la ser­­vi­­ciile asi­gu­­ră­to­ri­lor au o cifră de afa­­ceri anua­lă de peste 3 mil. euro.“

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO